Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
TommoVich schreef: ik wil niet weten wat je bedoeld met scherp op een beurs , maar bon , wie weet zie ik jullie wel op Ciney , laten we anders een soort meeting houden?
Ja jammer dat we je niet gaan zien in Herve, maar mocht je naar Ciney komen dan kunnen we mogelijk iets afspreken.
TommoVich schreef: ik wil niet weten wat je bedoeld met scherp op een beurs , maar bon , wie weet zie ik jullie wel op Ciney , laten we anders een soort meeting houden?
Ja jammer dat we je niet gaan zien in Herve, maar mocht je naar Ciney komen dan kunnen we mogelijk iets afspreken.
Normaal gezien loop ik ook rond op Ciney
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"