Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoe ik bepaalde foto's heb gemaakt/bewerkt, hierbij voor de mensen die photoshop tot hun beschikking hebben een klein steuntje om hun foto's er 'goed' uit te laten zien.
Ieder zijn mening maar ik vind het stijlvol en een mooie manier om je collectie te tonen:
Tell me what you think! ook andere manieren van tonen van je collectie door speciale manieren van fotograferen/bewerken of bepaalde kasten/vitrines etc etc!
Prachtig werk Guido!
Dit zijn nu eens de tips waar een mens wat aan heeft. Ik ga het zeker proberen van zodra ik tijd heb.
Nog een kleine tip bij het "uitsnijden" van je item: doe dit met een grote zoom in plaats van op het gewone formaat van de foto. Zo kan je de figuur beter uitsnijden, zonder overbodige of ontbrekende stukken.
Een volledige pop is misschien inderdaad beter met een 'gewone' achtergrond. Maar zoals ik al zei in eerste post : "Ieder zijn mening maar ik vind het stijlvol en een mooie manier om je collectie te tonen"
Maar moet toegeven dat een volledige pop beter staat op een passende achtergrond!
Tim schreef:
Nog een kleine tip bij het "uitsnijden" van je item: doe dit met een grote zoom in plaats van op het gewone formaat van de foto. Zo kan je de figuur beter uitsnijden, zonder overbodige of ontbrekende stukken.
Ja dat is ook mijn methode, helaas vergeten te vermelden! Thanks!
Zeer mooi en handig Guido!! Al had je wel gewoon standaard lettertype kunnen gebruiken Is redelijk lastig lezen voor mij... Maar verder prima werk en ga het zeker is proberen!
Tim, het is wel erg lastig om een orginele foto te gebruiken als achtergrond, het licht/constrast/kleur alles moet je aanpassen en PERFECT instellen, haast niet te doen. Dan houd ik het liever op zelf een achtergrondje maken in de schuur en pop er voor! dat is dan makkelijker
Harstikke leuk Guido, wellicht ga ik ditzelf ook nog ooit eens proberen
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Al denk ik dat ik nog een beetje moet oefenen . Het lagenwerkje snap ik ook nog niet helemaal en de schaduw (heb ik niet ) en de letters heb ik met word-art gemaakt. Het zal wel komen omdat ik de engelstalige versie heb.
Bedankt Groeten Willem.
P.S. Voordat ik de (boze) Critics over me heen krijg dit is mijn re-enactment gear.
Hier mijn resultaat.
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."