Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik had ook zelfs vaak het gevoel dat er mensen "mooi!" riepen zonder de begeleidende tekst helemaal door te lezen. Goede opmerking van Peter (en jr), ik hoop dat daar in de toekomst iets aan verandert.
Bij deze even duidelijk maken dat ik zeker niemand persoonlijk aan wou spreken, maar, zoals de titel al zegt, een beetje de mentaliteit wil aankaarten. Een mentaliteit waar ik mezelf ook soms op betrap.
Inderdaad, ik zeg ook vaak "mooie aanwinst!" met soms een toevoeging mbt het item (vraag). Maar ik vind dat dit moet kunnen! Waar is anders het topic "nieuwe aanwinst" voor..? Ja, voor het plaatsen van nieuwe aanwinsten, maar dan is het toch wel ff fijn als iemand zegt, "das een zeer mooi jack". Misschien kan het in het algemeen wat minder, dat klopt! Maar toch...
En Jelle, waar zijn je manieren? Beetje respect mag wel hè
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Ik vind het onzin dat het forum reacties op nieuwe aanwinsten wil 'censureren'. Als je iets mooi vindt, WAT het ook is dan moet je dat toch gewoon kunnen zeggen??
Respect Michiel? Wie is Peter om te zeggen dat jij en ik rustiger aan moeten doen met geven van complimentjes??
En iedereen is het kennelijk ook nog eens met Peter. Ik zal wel van een andere planeet komen maar waar hebben we het in vredesnaam over in dit draadje??
Laatst gewijzigd door Jelle H. op 22 aug 2005, 17:33, 2 keer totaal gewijzigd.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
michiel: Klopt, alleen het is niets aan wanneer je weet dat diegene dat niet meent of niet eens weet wat het is. Kijk, zulke dingen noem ik meer slijmen dan motiveren.
Laatst gewijzigd door Jurryt op 22 aug 2005, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Jelle H. schreef:Ik vind het onzin dat het forum reacties op nieuwe aanwinsten wil 'censureren'. Als je iets mooi vindt, WAT het ook is dan moet je dat toch gewoon kunnen zeggen??
Respect Michiel? Wie is Peter om te zeggen dat jij en ik rustiger aan moeten doen met geven van complimentjes??
Peter is een moderator. Hij zegt ook niet dat jullie dat meoten doen, maar VERZOEKT.