Frits verzameling
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- fritsj
- Lid
Ok, even voor de Duitse verzamelaars onder ons. Deze is NIET van mij, maar van de reeds eerder genoemde Ben. Ik heb geen verstand van Duits dus vragen heeft weinig zin. Ik kan eventuele vragen wel door spelen.

Laatst gewijzigd door fritsj op 23 aug 2005, 12:51, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- fritsj
- Lid
Hoi Guido, heb toevallig een paar weken gelden een doosje opgehaald in Boxmeer, waarin een aantal baretemblemen zaten, waaronder Brits en Canadees(bakeliet) para (heb geen idee of die in de buurt van Boxmeer geweest zijn), en het één en ander aan hulzen en koppen. Ik heb alleen de regel, dat alles wat ik krijg, ik niet verkoop. Je mag wel komen kijken als je wil.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Nee zo bedoel ik het nietfritsj schreef:He Michiel, ik weet niet over welke je het hebt, maar je hebt me door. Alles is fake. hahahahaha

Lees dit topic maar eens door: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=9744
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- fritsj
- Lid
Aha. Was van mij ook maar een grapje hoor. Nogmaals ik heb van Duits geen verstand, maar Ben kennende, durf ik mn hand ervoor in het vuur te steken dat deze helm WEL origineel is. Voor Amerikaanse gedeelte sta ik 100% in. Ook ik ben het eens met het feit, dat als je iets betitelt als zijnde niet origineel, je het ook moet onderbouwen. Het probleem is echter dan wel dat fakers hun namaak weer beter gaan maken.
- Guido
- Lid
oef, altijd een steek in mijn hart als er iets uit Boxmeer weg gaat en wat niet in mijn collectie komtfritsj schreef:Hoi Guido, heb toevallig een paar weken gelden een doosje opgehaald in Boxmeer, waarin een aantal baretemblemen zaten, waaronder Brits en Canadees(bakeliet) para (heb geen idee of die in de buurt van Boxmeer geweest zijn), en het één en ander aan hulzen en koppen. Ik heb alleen de regel, dat alles wat ik krijg, ik niet verkoop. Je mag wel komen kijken als je wil.

De uitnodiging om een keer te komen kijken, daar houd ik je aan! Heb je toevallig ook nog wat spullen zoals van 1940 uit deze buurt? Toevallig wat van 15e Grens Bataljon ofzo? of meer richting 1944/1945 van bijv. 2e Canadese divisie of 52nd lowland divisie?