Ongelooflijk...
- Robin V
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Als het Carnaval is wil niet zeggen dat je je maar even mag verkleden als een van de grootste misdadiger uit de vorige eeuw.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Is wel wat heel anders dan een masker van Hitler,dat snap je toch ook.bollebekboerke schreef:Maskers van Saddam zijn toch ook in omloop en worden ook gedragen, ook niet bepaald een doetje
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Simon
- Lid
ik denk dat het soms wel anders kan zijn hoor...Franz schreef:Het zijn meestal mensen die zich met wo2 bezig houden die hun er heel druk over maken.
De doorsnee burger in de straat zal daar minder problemen mee hebben.
Sadam heeft geen 6miljoen joden vermoord....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- BBB
- Lid
6 miljoen joden of massa's koerden en andere personen, maakt voor mij weinig verschil uit. Allebei verantwoordelijk voor heel wat wreedheden. C. Chaplin deed Hitler al na, en hij word nog altijd geimiteerd,films (oa humor), cartoons, .... een carnavalmasker hoort toch ook in dat rijtje thuis?
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
- BBB
- Lid
robin.h schreef:Is wel wat heel anders dan een masker van Hitler,dat snap je toch ook.bollebekboerke schreef:Maskers van Saddam zijn toch ook in omloop en worden ook gedragen, ook niet bepaald een doetje
Waarom is dat heel wat anders ??????????????
Am Ende steht der Sieg
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat het verschil hem zit dat wij last hebben gehad van de Duitse bezetter in ons land. Dit is voor veel mensen nog een gevoelig onderwerp. En wij hebben niet direct last gehad van Sadam in ons land.bollebekboerke schreef:robin.h schreef:Is wel wat heel anders dan een masker van Hitler,dat snap je toch ook.bollebekboerke schreef:Maskers van Saddam zijn toch ook in omloop en worden ook gedragen, ook niet bepaald een doetje
Waarom is dat heel wat anders ??????????????
- BBB
- Lid
oke, dat snap ik wel. Maar globaal gezien,geen verschil tussen beide heerschappen. Als Saddam de mogelijkheden zou gehad hebben zou hij Hitler zeker geëvenaard hebben. Trouwens de menselijke geschiedenis bulkt van het soort wreedheden waarover we het hebben maar inderdaad, Hitler ligt het gevoeligst in onze streken.
Am Ende steht der Sieg