Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Forum over het zoeken met een metaaldetector naar overblijfselen uit de Tweede Wereldoorlog, ervaringen, reisverslagen en dergelijke.
Plaats reactie
TheBlackBear
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:52

Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Bericht door TheBlackBear »

Hallo wo2forum leden,

Als nieuw lid van dit forum, maar als actief militariazoeker (40 jaar jong) wil ik graag (virtueel maar uiteindelijk ook persoonlijk) in contact komen met mensen met dezelfde hobby: militariazoeker met behulp van een metaaldetector en een goede dosis humor.

Woonplaats is niet belangrijk. Ik zoek een zoekmaatje die fanatiek wil zoeken. Dat hoeft niet (en kan ook niet) elke week maar zo nu en dan een dag weg. Zijn er mensen die dezelfde interesse hebben? Zijn er mensen die het wel leuk zouden vinden om uiteindelijk eens een dagje te gaan zoeken in Nederland?
Bij een goede klik en interesse kunnen we research doen en uiteindelijk bijvoorbeeld een trip plannen naar Duitsland, België, Polen etc. Ik wil namelijk graag zoeken in het Oost front maar dan niet in mijn uppie.

Kennis in algemene metaaldetectie is aanwezig. Ook beschik ik over een metaaldetector en diepzoeker.
Jaren heeft de hobby stil gestaan maar sinds kort weer opgepakt. Tijd om een nieuw avontuur aan te gaan.

Ik ben lid geweest van oorlogsvondsten.nl, een forum wat voorheen open was voor iedereen maar tegenwoordig een gesloten forum voor leden die financieel bijdragen. Opzich is die financiële bijdrage niet erg. Een paar euro per jaar en je deelt kennis met een paar honderd leden. Wat wel lastig is dat ik periodes heb dat ik uitsluitend lees ipv dat ik bijdraag aan het forum. Dat 'uitsluitend-lezen' is op oorlogsvondsten.nl niet toegestaan. Van leden wordt verwacht dat deze actief bijdragen aan het forum. Dit kan ik niet garanderen. Vandaar dat ik daar momenteel niet meer actief ben.

Ik hoor graag reacties. Stuur mij een PM !

Groeten The Back Bear :)

ps: nee, ik doe niet aan daten! :P
Gebruikersavatar
nathan2552
Lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 07 dec 2013, 02:29
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Bericht door nathan2552 »

PM :)
"Een sterfgeval is een tragedie, honderd sterfgevallen is een statistiek."

"Vermoord één man en je bent een moordenaar, vermoord er een heleboel en je bent een held."
Bosje
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 okt 2014, 19:41

Re: Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Bericht door Bosje »

woon in buurt van Arnhem, ook weer net begonnen met zoeken :)
Gebruikersavatar
Der Blitz
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 09 mei 2014, 19:59

Re: Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Bericht door Der Blitz »

normaal ga ik volgend jaar in de zomer twee a drie weken naar het oost front. rusland.

groeten
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
Riklimburg
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2017, 22:55

Re: Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Bericht door Riklimburg »

Ik ben op Zoek naar een zoekmaatje . Ik ben beginnend zoeker .
Ik heb een metaaldetector. Ben 35 jaar oud en het lijkt me leuk om met iemand te zoeken
Riklimburg
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2017, 22:55

Re: Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Bericht door Riklimburg »

Ik heb wel interesse om samen te zoeken
martijn123a
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 jun 2017, 11:18
Locatie: Enschede

Re: Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Bericht door martijn123a »

Ik ben wel geïnteresseerd!
Naturalendt
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2017, 16:31

Re: Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Bericht door Naturalendt »

Thuis heb ik ook een metaaldetector staan,maar niemand wilt mee gaan. Niet dat het een echte hobby van me is, maar vind het zo nu en dan wel leuk om te doen. Heb thuis een afgebroken kop van een mortier liggen :mrgreen:

Ook lijkt het me wel leuk om eind van het jaar of op dagen waarbij het miezert (beetje regen) en er niemand te vinden is langs het strand om daar te lopen en kijken wat dat kan opleveren.....


Kom uit omgeving van Apeldoorn (1987)


Vissen en mountainbiken is wel een echte hobby haha
Gebruikersavatar
BlondieTheGood
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2017, 21:37

Re: Gezocht zoekmaatje militaria (metaaldetector)

Bericht door BlondieTheGood »

Riklimburg schreef:Ik ben op Zoek naar een zoekmaatje . Ik ben beginnend zoeker .
Ik heb een metaaldetector. Ben 35 jaar oud en het lijkt me leuk om met iemand te zoeken
Ik wil ook weer eens op pad gaan. Ook uit Limburg, ik stuur je PM.
Plaats reactie