Gmaxx power upgraden naar grotere schotel, kan dit?

Forum over het zoeken met een metaaldetector naar overblijfselen uit de Tweede Wereldoorlog, ervaringen, reisverslagen en dergelijke.
Plaats reactie
ww2 freak
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 29 mar 2009, 21:00

Gmaxx power upgraden naar grotere schotel, kan dit?

Bericht door ww2 freak »

Hoi

Iemand die hier mischien verstand van heeft.
Heb een xp gmaxx power van 18 khz maar wil hem graag een grotere schotel geven ivm meer dieptebereik nu wil ik de 38x45cm schijf er aan toevoegen maar deze is 18,75khz is dit een probleem?? Je hebt ook de 4,5 khz versie maar die is te weinig lijkt mij
Als iemand hier ervaring mee heeft graag

TIMO
Gebruikersavatar
soldaat
Lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 31 mei 2014, 22:06
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Gmaxx power upgraden naar grotere schotel, kan dit?

Bericht door soldaat »

18 kHz is een goldmaxx geen Gmaxx die heeft 4,6 onder een goldmaxx gaat geen 4,6schijf onder Gmaxx met 4,6 gaat dieper op groot spul ideaal voor militaria heb zelf g Maxx en goldmaxx 38x45 schijf is top
ww2 freak
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 29 mar 2009, 21:00

Re: Gmaxx power upgraden naar grotere schotel, kan dit?

Bericht door ww2 freak »

soldaat schreef:18 kHz is een goldmaxx geen Gmaxx die heeft 4,6 onder een goldmaxx gaat geen 4,6schijf onder Gmaxx met 4,6 gaat dieper op groot spul ideaal voor militaria heb zelf g Maxx en goldmaxx 38x45 schijf is top
Ow ja ik dacht dat Gmaxx gwoon voor goldmax stond haha maar ik heb idd een Goldmaxx 18khz dus deze schijf kan er gewoon op?
ww2 freak
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 29 mar 2009, 21:00

Re: Gmaxx power upgraden naar grotere schotel, kan dit?

Bericht door ww2 freak »

Ik bedoel maar, op de website staat gewoon dat hij onder een goldmaxx power kan maar het gaat me erom dat op de detector staat 18khz en de schijf 18,75 vandaar ik heb dus geen idee of die extra 0,75 khz wat uitmaakt
Gebruikersavatar
soldaat
Lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 31 mei 2014, 22:06
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Gmaxx power upgraden naar grotere schotel, kan dit?

Bericht door soldaat »

38x45 kan er op alleen de 4,6 kHz niet
Plaats reactie