De lokale heemkring zal wel meer weten.Kaylen schreef:geen schrik gekregen hoor .planehunter schreef:nee,ik denk dat hij schrik heeft gekregenyente schreef:Is er al meer geweten?
Ik zou moeten weten wat voor toestel het is (jager/bommenwerper) i.v.m. bommenlast/boordmunitie e.d.,de datum van de crash en de locatie.
Anders kan ik ook geen kant op![]()
De datum van het neergestortte vliegtuig is onbekend
omdat de enige getuigen mijn oma is ,
en die herinnert zich niet veel meer
gezocht in belgie
- yente
- Lid
Re: gezocht in belgie
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
-
- Lid
http://Www.detectorshop-limburg.nl dat ligt in de buurt van belgie. Daar kan je ook huren.
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- yente
- Lid
Al enige vordering?
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
In het museum het pachthof (een klein maar leuk museum van een verzamelaar) ligt een wiel van het Vliegtuig . We hebben ook een paar kogels gevonden tijdens het tuinieren . Het zou gaan over een bommenwerper uit Canada zegt de eigenaar van het museum .
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 51 keer
- Ontvangen: 93 keer
Kaylen schreef:ik weet ook ni echt veel over het vliegtuig het ligt in jeuk in de tuin van mijn tante das dichtbij sintruiden in limburg
het enigste wat iik weet is dat het een engels vliegtuig was en de piloot zit er nog in !!!!!
Spannend dat wel maar let je wel een beetje op met wat je doet?! Een vliegtuig opgraven is tenslotte iets heel anders dan paaseieren zoeken. Zeker wanneer er ook nog eens stoffelijke resten van bemanningsleden in zouden kunnen zitten of scherpe munitie.Kaylen schreef:In het museum het pachthof (een klein maar leuk museum van een verzamelaar) ligt een wiel van het Vliegtuig . We hebben ook een paar kogels gevonden tijdens het tuinieren . Het zou gaan over een bommenwerper uit Canada zegt de eigenaar van het museum .
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
- FW200
- Lid
Misschien een domme vraag, maar is er al iets meer geweten van dat vliegtuig ondertussen.
Grtj FW200
Grtj FW200
Heydrich
nog niet echt , maar ik beloof dat er in de paasvakantie meer vorderingen zullen komen .
- FW200
- Lid
Ik heb gemerkt op internet dat de canadese veel met handley page halifax, en avro lancasters vlogen .
Als zo eentje daar in de grond zit groot vliegtuig.
Heydrich
De Canadezen vlogen met vrijwel elk type Brits toestel. Zowel in eigen Canadese eenheden als in RAF eenheden.FW200 schreef:Ik heb gemerkt op internet dat de canadese veel met handley page halifax, en avro lancasters vlogen .
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
- FW200
- Lid
Ik wil gewoon maar zeggen , als dat een van de twee is daar in de grond zullen ze hun werk hebben .
Want dat zijn grote vliegtuigen.
Grtj alain
Want dat zijn grote vliegtuigen.
Grtj alain
Heydrich
Gewoon afblijven, je snapt er niks van overlaten aan diegene die er wel verstand van hebben, ( anders had je wel geweten om wat voor en toestel het ging)Kaylen schreef:nog niet echt , maar ik beloof dat er in de paasvakantie meer vorderingen zullen komen .
Nemo Me Impune Lacessit