Als nieuw lid van dit forum, maar als actief militariazoeker (40 jaar jong) wil ik graag (virtueel maar uiteindelijk ook persoonlijk) in contact komen met mensen met dezelfde hobby: militariazoeker met behulp van een metaaldetector en een goede dosis humor.
Woonplaats is niet belangrijk. Ik zoek een zoekmaatje die fanatiek wil zoeken. Dat hoeft niet (en kan ook niet) elke week maar zo nu en dan een dag weg. Zijn er mensen die dezelfde interesse hebben? Zijn er mensen die het wel leuk zouden vinden om uiteindelijk eens een dagje te gaan zoeken in Nederland?
Bij een goede klik en interesse kunnen we research doen en uiteindelijk bijvoorbeeld een trip plannen naar Duitsland, België, Polen etc. Ik wil namelijk graag zoeken in het Oost front maar dan niet in mijn uppie.
Kennis in algemene metaaldetectie is aanwezig. Ook beschik ik over een metaaldetector en diepzoeker.
Jaren heeft de hobby stil gestaan maar sinds kort weer opgepakt. Tijd om een nieuw avontuur aan te gaan.
Ik ben lid geweest van oorlogsvondsten.nl, een forum wat voorheen open was voor iedereen maar tegenwoordig een gesloten forum voor leden die financieel bijdragen. Opzich is die financiële bijdrage niet erg. Een paar euro per jaar en je deelt kennis met een paar honderd leden. Wat wel lastig is dat ik periodes heb dat ik uitsluitend lees ipv dat ik bijdraag aan het forum. Dat 'uitsluitend-lezen' is op oorlogsvondsten.nl niet toegestaan. Van leden wordt verwacht dat deze actief bijdragen aan het forum. Dit kan ik niet garanderen. Vandaar dat ik daar momenteel niet meer actief ben.
Ik hoor graag reacties. Stuur mij een PM !
Groeten The Back Bear

ps: nee, ik doe niet aan daten!