Beste allen,
na het doorzoeken van het internet en het forum heb ik geen duidelijk antwoord kunnen krijgen op de vraag of het nou wel of niet verboden is om met de metaaldetector op de stranden van normandië te zoeken. het leek mij gewoon een openbare plek(met een bijzondere geschiedenis) waar je zover ik weet gewoon mag graven om een zandkasteel te bouwen op een kuil te graven dus waarom dan niet met de metaaldetector. reis naar normandië in de planning vandaar.
hoop dat iemand mij kan helpen.
alvast bedankt!
zoeken op stranden normandië
- Der Blitz
- Lid
Re: zoeken op stranden normandië
In frankrijk zijn ze streng daarop, je mag enkel zoeken op stranden, behalve de stranden van normandië, die zijn streng verboden. Als ze je pakken, kan je zelfs een verbod krijgen voor het betreden van het franse grondgebied. je kan dus op alle stranden gaan zoeken buiten de noord franse kustlijn (normandië) en wanneer je toestemming hebt van een landeigenaar.
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
- stukaf
- Lid
Als dit toegelaten was zou je een nieuwe invasie zien; dit keer met detectors.
Laat die plekken toch met rust, voor de gewone mens (lees; de niet verzamelaar) is dit storend!
Laat die plekken toch met rust, voor de gewone mens (lees; de niet verzamelaar) is dit storend!
- Königstiger
- Lid
Ik heb er zelf mensen zien zoeken, maar geloof me. Op het strand vind je niks spannends
Verzamelaar van Wehrmacht/SS
-
- Lid
Als je dan toch wilt gaan zoeken zijn er veel meer plaatsen dan Normandie en Frankrijk alleen, na veel opzoekwerk kom je wel veel plaatsen te weten en kan je altijd el iets vinden