mede zoeker gezocht

Forum over het zoeken met een metaaldetector naar overblijfselen uit de Tweede Wereldoorlog, ervaringen, reisverslagen en dergelijke.
Plaats reactie
Swan
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 jun 2016, 20:15

mede zoeker gezocht

Bericht door Swan »

Hey allemaal, ik ben Swan en ik zoek al een jaar of 3 ongeveer met een garratt euro ace. Ik heb al een en ander gevonden maar meestal wel munten en hulsen en dergelijke. Nu heb ik de volgende weken meer tijd en ik dacht eens laat ik nog maar eens gaan zoeken, maar alleen is maar alleen. Dus als er mensen zijn van Belgische Limburg en dan nog van Beringen of omstreken. Of mensen die gewoon zo eens willen afspreken dan vinden we het wel
Gebruikersavatar
Der Blitz
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 09 mei 2014, 19:59

Re: mede zoeker gezocht

Bericht door Der Blitz »

ik ben van lommel, ma heb ook euro ace, die storen enorm met elkander, moete ver van elkander blijven anders constant storing.
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
digger!
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 jul 2013, 14:12

Re: mede zoeker gezocht

Bericht door digger! »

zou wel een keer willen zoeken maar dan moet het wel een plekje zijn waar wat kan liggen
moet van ver komen dus liever niet voor niks haha
Swan
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 jun 2016, 20:15

Re: mede zoeker gezocht

Bericht door Swan »

digger! schreef:zou wel een keer willen zoeken maar dan moet het wel een plekje zijn waar wat kan liggen
moet van ver komen dus liever niet voor niks haha

Als ik op voorhand wist wat waar lag dan was het gemakkelijk geweest. Maar dat is toch ook het mooie van met de metaaldetector rond te lopen, je weet nooit wat of waar iets ligt. Soms een grote verrassing en soms kom je met lege handen thuis :)
Swan
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 jun 2016, 20:15

Re: mede zoeker gezocht

Bericht door Swan »

Der Blitz schreef:ik ben van lommel, ma heb ook euro ace, die storen enorm met elkander, moete ver van elkander blijven anders constant storing.
Daar heb ik nog nooit last van gehad Der Blitz, mijne vorige zoekpartner had ook ne euro ace, maar het is ook niet de bedoeling om naast elkaar te lopen he, een paar meter afstand is altijd het fijnste. Maar als je eens samen wilt gaan zoeken , maakt nie uit waar of op wat dan mag je mij altijd iets laten weten :wink: .
Plaats reactie