Gezocht: tweedehands Garrett pro pointer 2

Forum over het zoeken met een metaaldetector naar overblijfselen uit de Tweede Wereldoorlog, ervaringen, reisverslagen en dergelijke.
Plaats reactie
Merijn123
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2016, 17:29

Gezocht: tweedehands Garrett pro pointer 2

Bericht door Merijn123 »

Ik ben mijn Garrett pro pointer 2 na enkele keren zoeken kwijtgeraakt. Dus ik ben nu opzoek naar een tweedehandse die geen defecte heeft. Mocht iemand nog een ander merk pinpointer tekoop hebben van de zelfde kwaliteit dan hoor ik het ook graag.
Bijlagen
maxresdefault.jpg
Swan
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 jun 2016, 20:15

Re: Gezocht: tweedehands Garrett pro pointer 2

Bericht door Swan »

Ge kunt hem mss gaan zoeken met uwe me. Heb dit ook is aan de hand gehad en terug gevonden. Nu heb ik een touw aan mijn pinpointer gemaakt die ik aan mijn broek knoop
Merijn123
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2016, 17:29

Re: Gezocht: tweedehands Garrett pro pointer 2

Bericht door Merijn123 »

Zal maandag even gaan kijken of ik hem kan terug vinden. Heb er een koortje bij gekregen toen ik hem kocht maar kon die dag het koortje niet snel vinden dus ben toen maar zonder gegaan, heb daar nu wel spijt van :(
Merijn123
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2016, 17:29

Re: Gezocht: tweedehands Garrett pro pointer 2

Bericht door Merijn123 »

Heb gezocht maar niet gevonden :(, Dus een nieuwe kopen maar als niemand zijn pinpointer wil verkopen? dan ga ik hem nieuw kopen. Ik wou eerst de garrett pro pointer 2 kopen of is het de 25 euro meer waard om de garrett pro pointer AT te kopen?
Jan m
Lid
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 jun 2013, 17:45
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 2 keer

Re: Gezocht: tweedehands Garrett pro pointer 2

Bericht door Jan m »

Je zou ook voor een andere pinpointer kunnen gaan. Ik zoek zelf met de xpointer, deze kost minder geld en is even goed, of zelfs beter dan de garret pointer.
Merijn123
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2016, 17:29

Re: Gezocht: tweedehands Garrett pro pointer 2

Bericht door Merijn123 »

De xpointer wader? Want die ziet er inderdaad best goed uit. Alleen ik snap het verschil tussen de xpointer wader en de xpointer wader li niet. Is het enige verschil de oplaadbarebaterij in de li?
Plaats reactie