maatje gezocht

Forum over het zoeken met een metaaldetector naar overblijfselen uit de Tweede Wereldoorlog, ervaringen, reisverslagen en dergelijke.
Plaats reactie
jimson84
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2019, 15:25

maatje gezocht

Bericht door jimson84 »

Hallo allemaal,

Ik ben jim, 35 jaar en woon in Almere. Ik ben nieuw in het zoeken met metaaldetector en zou het leuk vinden als iemand mij een beetje mee kan nemen in het zoeken naar WW2 items. Zelf ben ik opgegroeid in ijmuiden rond de bunkers en ken daar ook goed de weg in de bossen. Waar volgens mij veel te vinden is.
Ik wil graag voor het eerst gaan zoeken ergens maar vraag me af of het verstandig is dit alleen te doen? graag jullie advies.
Mocht er iemand zijn, ergens in Nederland die met mij eens ergens wilt zoeken ga ik graag mee.

Met vriendelijke groet.
Sandervk
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2019, 13:34
Locatie: Meppel

Re: maatje gezocht

Bericht door Sandervk »

Ik zoek er ook nog 1! Alleen heb zelf geen ervaring..
Ik woon in Meppel! En ben 21 jaar oud. Als je nog steeds iemand zoekt, dan hoor ik het graag!

-mvg Sander
Vincentcius
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 okt 2019, 00:53

Re: maatje gezocht

Bericht door Vincentcius »

Hoi jimson .ik kom uit zandvoort.Ik heb vroeger heel veel gezocht in ijmuiden .Daar lag toendertijd nog enorm veel munutie en dergelijke.Heb der mooie vondsten gedaan .Er zal best nog wel wat liggen hoor.zou best nog wel es ergens willen zoeken .vrg vin
Leo123
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2019, 15:02

Re: maatje gezocht

Bericht door Leo123 »

Ik ga toevallig vannacht richting de Ardenne, en zaterdag de hele dag zoeken. op de planning de ochtend zoeken en in de middag heb ik 2 slootjes ingedachte om met een magneet te checken.

Beetje kort dag, maar gezelschap is altijd leuk !

(31 jaar)
Jarno79
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2019, 15:03

Re: maatje gezocht

Bericht door Jarno79 »

Hoi Jim en de rest van het forum,

Ik kom zelf ook uit Almere (40) en ben nieuw met het zoeken met de metaaldetector. Ik zou graag eens met iemand meelopen naar hopenlijk wat mooie vondsten.

Gr.jarno
Plaats reactie