Info voor zoekplek

Forum over het zoeken met een metaaldetector naar overblijfselen uit de Tweede Wereldoorlog, ervaringen, reisverslagen en dergelijke.
Plaats reactie
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Info voor zoekplek

Bericht door Jorn. »

Hallo iedereen ik ben Jorn 14 jaar oud uit Overijssel.

Ik wil misschien komende vakantie(is over een paar weken) weer gaan zoeken met mijn metaaldetector en als het niet komende vakantie is dan een vakantie er op.
Dus hier nu mijn vraag.
Heeft iemand websites met informatie om aan een zoekplek te komen of tips om die websites te vinden zeg het me alsjeblieft (en als je het niet hier wil ze zeggen stuur me dan een privé bericht.
Ik heb zelf ook al wat sites gevonden die misschien kunnen helpen.
Maar voor alle duidelijkheid ik vraag/wil niet jullie zoekplekken ik wil alleen informatie voor mijn eigen zoek plek.
Alvast bedankt iedereen.
Met vriendelijke groetjes,

Jorn
Verplaatst van Algemene vragen naar Metaaldetector & zoekervaringen op 29 sep 2019, 15:14 door Erik

Gebruikersavatar
laurens jan
Lid
Berichten: 1117
Lid geworden op: 16 jun 2012, 11:04
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 6 keer

Re: Info voor zoekplek

Bericht door laurens jan »

Jorn. schreef:Hallo iedereen ik ben Jorn 14 jaar oud uit Overijssel.

Ik wil misschien komende vakantie(is over een paar weken) weer gaan zoeken met mijn metaaldetector en als het niet komende vakantie is dan een vakantie er op.
Dus hier nu mijn vraag.
Heeft iemand websites met informatie om aan een zoekplek te komen of tips om die websites te vinden zeg het me alsjeblieft (en als je het niet hier wil ze zeggen stuur me dan een privé bericht.
Ik heb zelf ook al wat sites gevonden die misschien kunnen helpen.
Maar voor alle duidelijkheid ik vraag/wil niet jullie zoekplekken ik wil alleen informatie voor mijn eigen zoek plek.
Alvast bedankt iedereen.
Met vriendelijke groetjes,

Jorn
Misschien kun je eens op http://oorlogsvondsten.nl/ rondkijken om wat ideeën op te doen.
Verder denk ik niet dat iemand je echt in het zadel gaat helpen naar een zoekplek, in ieder geval niet via dit forum. Mensen zijn erg gesteld op de soms schaarse plekken die er nog zijn en iedereen heeft een eigen unieke manier van het doen van onderzoek.
Plaats reactie