zoekmaat omgeving Groesbeek/Operatie Veritable, de Slag om het Reichswald

Forum over het zoeken met een metaaldetector naar overblijfselen uit de Tweede Wereldoorlog, ervaringen, reisverslagen en dergelijke.
Plaats reactie
JaDu
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2019, 13:43

zoekmaat omgeving Groesbeek/Operatie Veritable, de Slag om het Reichswald

Bericht door JaDu »

Beste Forumleden,
Ik heb in mijn jeugd met mijn Whites gezocht in de omgeving van Groesbeek / Reichswald. We haalden heel wat boven de grond. Inmiddels ben ik wat ouder en wijzer ook en zijn er de nodige boeken door mijn handen gegaan.
Enige maanden geleden heb ik een Deus gekocht met het idee om opnieuw op zoek te gaan naar wo2 resten. Nu wel met een heel andere kijk hierop. Ik ben niet alleen op zoek naar legermateriaal maar juist belangstellend naar gebruiksvoorwerpen die iets zeggen over de mens in de oorlog.
Ik woon letterlijk in de sporen van de oorlog in een huis gelegen aan het Reichswald op Duits grondgebied. Voordat mijn schepje de grond in gaat heb ik vooraf de situatie goed verkend en weet ik wat er ongeveer heeft afgespeeld in de omgeving. Operatie Veritable heeft mijn speciale aandacht.
Ik ben op zoek naar een serieus onderzoekende tweede wereldoorlog archeoloog / zoekmaat.
Opgeheven account 10785

Re: zoekmaat omgeving Groesbeek/Operatie Veritable, de Slag om het Reichswald

Bericht door Opgeheven account 10785 »

Hallo,

Ik ben Aaron 36 jaar.
Ik ben net pas begonnen met het zoeken met me metaaldector
Ik zou wel keer met u mee willen gaan zoeken ik kom uit omgeving van Nijmegen ik hoor graag van u

Mvg Aaron
Huissen81
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 apr 2020, 11:57

Re: zoekmaat omgeving Groesbeek/Operatie Veritable, de Slag om het Reichswald

Bericht door Huissen81 »

Zie pb
phendriks82
Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 14 jun 2014, 11:55

Re: zoekmaat omgeving Groesbeek/Operatie Veritable, de Slag om het Reichswald

Bericht door phendriks82 »

Ik heb al n paar keer gelopen in Groesbeek maar nog niet veel.op de akkers daar, heb zelf ook n deus, wil graag mooi wo2 materiaal vinden , hoeft niet hoofdprijs te zijn maar wel ns iets anders als hulzen
Plaats reactie