waar zoeken

Forum over het zoeken met een metaaldetector naar overblijfselen uit de Tweede Wereldoorlog, ervaringen, reisverslagen en dergelijke.
Plaats reactie
joran
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jun 2020, 19:41

waar zoeken

Bericht door joran »

Hallo ik ben Joran ik woon in Dalfsen daar vind ik soms wel wat kogels en Hulsen alleen ik wil graag echt van die plekken om militaire dingen te vinden en k heb wel is is het bos gezocht maar dan vind ik helemaal niks meer en boeken of kaarten ofzo kan ik niks vinden over waar het slim is om te gaan zoeken kan iemand mij helpen? miss weet iemand iets in Dalfsen of hoe ik wel veel Hulsen en andere militairia kan vinden alvast bedankt!
Verplaatst van Algemene vragen naar Metaaldetector & zoekervaringen op 20 nov 2020, 13:24 door asjemenou

Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: waar zoeken

Bericht door Erik »

Joran,

in Dalfsen zit een historische kring (https://www.ouddalfsen.nl) Je zou eens op deze website kunnen kijken waar in Dalfsen tijdens de oorlog dingen hebben plaatsgevonden zoals gevechten, kampen waarin troepen hebben gelegerd gezeten e.d.
Als dat niet zo duidelijk op de site staat kun je middels het contactformulier je vragen aan die vereniging wel kwijt!
En dan nog: de militaria ligt er niet opgestapeld! Het blijft goed zoeken en veel geluk hebben. Maar dat geluk kun je wat groter maken als je op de goede plek zoekt!
succes!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
joran
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jun 2020, 19:41

Re: waar zoeken

Bericht door joran »

heel erg bedankt Erik ik ga mijn best doen
Plaats reactie