Kort beeld materiaal?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
blue
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 05 jan 2005, 19:37

Kort beeld materiaal?

Bericht door blue »

Ik heb volgende week een presentatie Nederlands en ik heb zoals al eens eerder vermeld er het onderwerp "het derde rijk" van gemaakt en geprobeert alles leuk en zakelijk neer te zetten in een powerpoint presentatie. Ik zelf zou het zelf het liefst over de militaire zaken hebben, "Heer luftwaffe enz :P, maar ik heb gekozen voor een presentatie,die het begin tot het eind van het derde rijk weergeeft, met een duideljik oorzaak --> gevolg principe ik ga over de meeste dingen niet supr lang in. Maar nu zocht ik eigenlijk wat beeldmateriaal dat ik in de presentatie kan doen. Vind het publiek altijd aantrekkelijk :P, ik ben al lid van het wochenschau archief maar daar kun je zou 1,2,3 niks weghalen, en heb niet erg veel tijd meer dus wie weer site of heeft kort beeldmateriaal over:

mischien troepen in actie(wehrmacht, waffen SS), of mischien een "mooi" kort fragment van duitse propoganda.

zou ook naar e-mail gestuurd kunnen worden. just pb me :D

MvG,

David
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Heb nog 2 filmpjes over duitsers met de MG en Panzerfaust, maar het zou handiger zijn met versturen als je msn had......
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Ik heb een paar verschillende filmpjes van de Tiger II en Panther.
Heb je msn? pb me dan ff ;)
Ik heb er geen kracht meer voor
Plaats reactie