Thema/ foto impressies uit je verzameling - deel 2

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Tank Eating Tiger
Lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 okt 2004, 21:03

Bericht door Tank Eating Tiger »

Ah zijn jullie van die groep! Facinerende geschiedenis heeft de 7e Armored zijn er nog evenementen waar jullie aan deel nemen? als er ooit thema Overloon, Sankt Vith voor komt of iets in die richting, misschien keer leuk om zelf in burger als BS, gids, avonturier zijnde mee te lopen een keer? (zit bij de groep http://www.joeri.net/4045/nl als lid "Jan")
komend jaar zijn er behoorlijk veel evenementen maar ik geloof niet in omgeving Overloon. As zaterdag is er iig een jaren 40 dans avond waar we heen gaan. Lijkt me leuk om een keer af te spreken op een evenement ofzo.

jelle
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ben nog niet zo heel actief(Enkele evenementjes in musea, herdenking en wat filmwerk. maar school en dergelijke houd me op) maar zal ooit wel van komen dat we elkaar treffen! als je me dan op de hoogte kan houden van aantal evenementen en als de mogelijkheid er is om mee te doen hoor ik het graag! Maakt het plaatje natuurlijk af een burger als gids o.i.d. :D

trouwens weet jij zo wie er bij de opnamens van "Gutenmorgen Herr Soldat" was. ik dacht ook een 7e armored, is dacht ik iets van mod of admin op jullie forum. blond, stekels, metalachtig gekleed, redelijk groot en was MP met een mars in de ardennen vertelde hij mij.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

ik ga binnenkort heel m'n collectie op school poseren, maar voor in de toekomst heb ik ook al "plannen" é Antwerpx :lol:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

sander vw schreef:ik ga binnenkort heel m'n collectie op school poseren, maar voor in de toekomst heb ik ook al "plannen" é Antwerpx :lol:
Hey, heb ik ook gedaan, 2 maal :D een keer voor mijn sector werkstuk op en andere school en een keer voor mij klas :D erg leuk om te doen. Succes!
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

bedankt! :D
Tank Eating Tiger
Lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 okt 2004, 21:03

Bericht door Tank Eating Tiger »

trouwens weet jij zo wie er bij de opnamens van "Gutenmorgen Herr Soldat" was. ik dacht ook een 7e armored, is dacht ik iets van mod of admin op jullie forum. blond, stekels, metalachtig gekleed, redelijk groot en was MP met een mars in de ardennen vertelde hij mij.
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoeld ja. Hij is inderdaad admin op het re-enact forum.


Jelle
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ah ok, er bestond een kans dat hij ook hier op het forum zat!

maar als je iets weet, let me know!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

sander vw schreef:ik ga binnenkort heel m'n collectie op school poseren, maar voor in de toekomst heb ik ook al "plannen" é Antwerpx :lol:
En wat zijn die "plannen"? :D

Rick
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Heel mooi jelle!
ik krijg binnen enkele dagen ook zo'n patch binnen :) (met dank aan postdepot hé jelle)

mvg
simon
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Tank Eating Tiger
Lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 okt 2004, 21:03

Bericht door Tank Eating Tiger »

Heel mooi jelle!
ik krijg binnen enkele dagen ook zo'n patch binnen (met dank aan postdepot hé jelle)

mvg
simon
Thanks! We hebben er overigens nog meer......... :)

Jelle
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Dit is één van m'n nieuwste fototjes dat ik in een displaytje geplaatst heb... ik vraag me nog steeds af wie de man is :P

Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Giel schreef:Dit is één van m'n nieuwste fototjes dat ik in een displaytje geplaatst heb... ik vraag me nog steeds af wie de man is :P

Afbeelding
:lol: ik weet 't ook niet! Maar, vertel eens wat meer over die foto? Is het een briefkaart, een foto uit Signal?
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

De achterkant is nog mooier, zal straks foto nemen :)
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ben benieuwd!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Wow!!! Wat een geweldig interessante foto voor in een ww2 verzameling. Vertel er a.u.b. meer over.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Plaats reactie