op de hoek

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

op de hoek

Bericht door koen »

de volgende tekst speelt zich af op 30 seconde lopen van mijn huis woon zelf ook aan de n200. helaas was ik niet thuis(***school)

Treinverkeer plat door vliegtuigbom
AMSTERDAM De provinciale weg N200 bij Halfweg is vrijdagmorgen afgesloten geweest in verband met een vliegtuigbom die bij baggerwerkzaamheden is opgedregd.
Ook het treinverkeer tussen Amsterdam en Haarlem was in beide richtingen gestremd omdat de baggerschuit onder de spoorbrug lag.
Nadat het Explosieven Opruimings Commando de bom naar elders had vervoerd, konden aan het begin van de middag treinen en automobilisten hun normale route weer vervolgen.
4 maart 2005

bron:
http://www.rtvnh.nl/nieuws/laatstenieuws.asp
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Das balen ja....spijbelen volgende keer!?
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

ik zal het de volgende keer proberen te plennen met ze
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

:) ... zie het artikel van Roel R.
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

ik heb net de vinder gesproken en we hebben af gesproken dat hij op 21-4-2005 om 15.00 nog een bom vind, dan ben ik lekker thuis steel hem en stuur hem op naar een vrijwilleger die hem wil hebben(hij vindt wel een 1000 ponder) :wink: :lol: :lol: :P
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

weer een bom gevonden, ik was niet bij de vondst maar wel bij de ontploffing het was mooi gesicht, helaas geen camera maar ben foto's aan het zoeken. en ik zal ook nog wat links plaatsen.


heb ook nog twee schreven gevonden na ontploffing
Plaats reactie