Mijn Ebay account

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Mijn Ebay account

Bericht door robin.h »

Kom ik net terug van school,kijk ik in mijn E-mail.
Zie ik ineens een E-mail staan van Ebay,met de mededeling dat mijn account is Verwijderd/geblokkeerd.

Het volgende krijg ik als ik naar 'Mijn Ebay' ga:

robinhag is suspended from eBay

You have been indefinitely suspended from eBay because our records indicate your account was involved in activities that violate our policy governing seller non-performance. Learn more about this offense.

If you feel you have been suspended in error or want to appeal this decision by providing additional information, please click here

An email regarding this was sent to your email address on file with eBay.

Continue


Ik vind dit echt belachelijk,ten eerste:
- Zet zetten er niet in wat ik fout heb gedaan
En ten tweede heb ik nooit iets fout gedaan op Ebay. Ik had iets van 20 Feedbacks,allemaal positief.

Ik snap hier echt niks van!


Edit: Er staat dat ik me niet aan de regels houd in sectie 8 'As we state in the User Agreement, Section 8'

Sectie 8:

8.Beoordeling ("Feedback")

Het is u niet toegestaan enige actie te ondernemen waardoor u de integriteit van het beoordelingssysteem ("feedback") zou kunnen schenden. Indien u een feedbackscore van -4 (min vier) hebt, wordt uw lidmaatschap opgeschort. Dit belet u objecten aan te bieden of een bod uit te brengen.

8.1 Uitvoer. U erkent dat uw feedback bestaat uit commentaar van andere gebruikers en zich uit middels een door eBay berekende feedbackscore. Tevens erkent u dat deze berekende score zonder commentaar niet uw volledige gebruikersprofiel inhoudt. Aangezien feedbackscores slechts tot doel hebben de transacties tussen eBay-gebruikers te vergemakkelijken, verbindt u zich ertoe uw feedbackscore niet te verhandelen of uit te voeren naar een andere locatie die geen door eBay beheerde website is.

8.2 Invoer. Wij leveren niet de technische middelen waarmee u feedback van andere websites naar eBay kunt overbrengen. Zoals gezegd geeft een berekende score zonder bijbehorende feedback verkregen op onze site geen reëel beeld van uw online reputatie binnen onze community

Hier kan ik niks fout hebben gedaan.
Laatst gewijzigd door robin.h op 18 mar 2005, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Idd heel vreemd :?:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

1. Ik heb geen probleem om naar je account te kijken en er staat niet bij dat je niet langer een registered user bent....
2. Uit de mail leidt ik af dat je enkele verplichtingen als verkoper niet bent nagekomen.
3. Ben je zeker dat je je plaatsingskosten voor de foto's die je verkoopt hebt betaald??
4. Misschien hebben ze problemen met de verkoop van Duitse Items??!! Heb ik ook al gehad.....
http://pages.ebay.nl/help/community/png-nazi.html
5. Bel hen op of mail ze terug en vraag meer uitleg...


JOhan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ik heb iets gelijkaardig gehad.
Op de pagina betalingsformulier geclickt, deze dan afgeprint, dan op de 'Terug' knop geduwd, en dan kwam er identiek hetzelfde. Ik heb perfecte feedback, en er is nooit iets veranderd aan mijn account. Kan een glitch zijn... Kan je nog inloggen?
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Nu kan ik weer gewoon inloggen ja,en kan ik ook 'Mijn Ebay' weer bekijken. Is nu alles weer in orde,of moet ik toch nog maar Bellen of mailen naar ebay?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ik zou er niet verder op ingaan.....

Als ik jou was zou ik wel je paswoord veranderen..... Je weet maar nooit....

Heb je ooit geantwoord op een (zogenaamde) email van Ebay om je gegevens te bevestigen??? Dit mag je NOOIT doen..... Dit geldt evenzeer voor mails van paypal!!!!

JOhan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ik heb wel pasgeleden,toen ik iets wilde verkopen mijn gegevens opnieuw moeten bevestigen,en toen kreeg ik een brief van Ebay 3 dagen later in de bus met een speciale code,om weer dingen te kunnen Verkopen.Maar dit is volgens mij standaard,en was niet echt via de email.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Kan je e-bay ook betalen via paypal? En hoe zit het wanneer je iets verkocht hebt, maar de koper betaald niet? Moet je e-bay dan ook nog de plaatsingskosten betalen, of kan je het dan nog een keer plaatsen en daarna pas betalen?

Rick
Gesloten