Lijst forumleden op de meeting

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Magneet
Lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 jun 2004, 07:47
Locatie: Budel

Bericht door Magneet »

Roel R. schreef:Ik kom graag, ik probeer nog een zeker iemand te ritselen voor vervoer....

Jeroen :P
check!
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

ik vond in m'n meelbox ook een uitnodiging voor de meet. Helaas zit ik dan in Buchenwald voor de 60-jarige herdenking van de bevrijding.
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
Gebruikersavatar
Jeroen2
Lid
Berichten: 587
Lid geworden op: 14 nov 2004, 12:18
Locatie: Mechelen, België

Bericht door Jeroen2 »

Ik heb geen vervoer
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

ik ook niet :cry:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
onne
Lid
Berichten: 147
Lid geworden op: 17 okt 2004, 18:13

Bericht door onne »

Ik zal er zijn!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Nico
Mooyman
Dodo
antwerpx
Tim
spectre
okke
Martijn
Proos
Zitadelle
pjupie (vervoer)
ruben (vervoer)
Miesjel
ironmarc
Peter
Yorick
Jurryt
101st Michiel
Guido (mits vervoer en/of beschikbaar)
Stravers (mits vervoer en/of beschikbaar)
Jeroen1944
Hell-Fire
Sjoerd
Timo
Brianlinden
Jan
saimen (vervoer)
Stijn
Vriend van Guido en Antwerpx
Frank
Sinister (vervoer)
Magneet + vrouw
Darryl
Ralf
Stengun
DVaupell
Roel R.
Onne
Je staat erbij onne.
Jeroen2 en Simon, jullie kunnen kijken of je vervoer kan regelen in t 'vervoer-topic'..
Ik heb jullie nog niet bij het lijstje gezet, maar als jullie bijna zeker zijn om te komen komen jullie er gewoon bij!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ik was echt van plan om te komen, maar kan die dag achter de schermen en in de reserves van het Museum in Diekirch gaan neuzen.......
Dat is ook een enige kans, dus......
Sorry, het zal voor de volgende keer zijn... (Ciney, 24 April...)

Have Fun!!

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Vooralsnog ben ik er ook de hele dag. Maar weet eigenlijk op de dag zelf pas of dat idd door kan gaan ivm kritieke familie-omstandigheden. Weet niet in hoeverre dit een probleem is mbt aanmelding voor de wandeltocht??

Daniel
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Daniel schreef:Vooralsnog ben ik er ook de hele dag. Maar weet eigenlijk op de dag zelf pas of dat idd door kan gaan ivm kritieke familie-omstandigheden. Weet niet in hoeverre dit een probleem is mbt aanmelding voor de wandeltocht??

Daniel
Dit moet geen problemen opleveren. Ik maak 3 dagen van te voren een schatting hoeveel personen we ongeveer verwachten en dan neem ik contact op met het Arnhems bureau voor toerisme en dan kijken we of we 1 of 2 gidsen nodig hebben. Dit zal niet op een paar personen aan komen. Het is alleen van belang of we met 20 of 30 personen komen of misschien zelfs nog meer. Dus je kan gewoon op de dag zelf komen opdagen.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nico Roelofs schreef:Dit moet geen problemen opleveren. Ik maak 3 dagen van te voren een schatting hoeveel personen we ongeveer verwachten en dan neem ik contact op met het Arnhems bureau voor toerisme en dan kijken we of we 1 of 2 gidsen nodig hebben. Dit zal niet op een paar personen aan komen. Het is alleen van belang of we met 20 of 30 personen komen of misschien zelfs nog meer. Dus je kan gewoon op de dag zelf komen opdagen.
Nico, weet je al hoe lang de wandeltocht duurt?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Darryl schreef:
Nico Roelofs schreef:Dit moet geen problemen opleveren. Ik maak 3 dagen van te voren een schatting hoeveel personen we ongeveer verwachten en dan neem ik contact op met het Arnhems bureau voor toerisme en dan kijken we of we 1 of 2 gidsen nodig hebben. Dit zal niet op een paar personen aan komen. Het is alleen van belang of we met 20 of 30 personen komen of misschien zelfs nog meer. Dus je kan gewoon op de dag zelf komen opdagen.
Nico, weet je al hoe lang de wandeltocht duurt?
Die duurt 1,5 tot 2 uur. :)
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nico Roelofs schreef:
Darryl schreef:
Nico Roelofs schreef:Dit moet geen problemen opleveren. Ik maak 3 dagen van te voren een schatting hoeveel personen we ongeveer verwachten en dan neem ik contact op met het Arnhems bureau voor toerisme en dan kijken we of we 1 of 2 gidsen nodig hebben. Dit zal niet op een paar personen aan komen. Het is alleen van belang of we met 20 of 30 personen komen of misschien zelfs nog meer. Dus je kan gewoon op de dag zelf komen opdagen.
Nico, weet je al hoe lang de wandeltocht duurt?
Die duurt 1,5 tot 2 uur. :)
OK, bedankt!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Nico,

Zet mij maar op de lijst van aanwezigen dan!

Daniel
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Hi Magneet, bedankt voor het aanbod, maar ik mag waarschijnlijk met Jeroen44 mee.
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Ik heb ook vervoer, kan met Jeroen1944 mee :)
Gesloten