Weggeedit

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
derrick
Lid
Lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 dec 2003, 21:50
Locatie: Koln

weggedit

Bericht door derrick »

Dus jij denkt dat kinderen dit forrum bezoeken en lezen?Mag ik hier uit opmaken dat dit dus geen serieus forrum is ??Maar een kindersite dat alleen bezocht wordt door kinderen en dat alle gebruikers/leden kinderen zijn in die geintereseerd zijn in wereldoorlog 2.In Duitsland hadden ze een naam voor dit soort jeugd nl ******-jugend.(zal het H-woord maar zelf censuren voor dat je weer over je nek gaat.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: weggedit

Bericht door Proos »

Ik heb het topic geplitst, zodat we niet het originele topic verpesten door hierover te praten. Ik begrijp eigenlijk niet wat je bedoelt te vertellen dus misschien dat je het even kunt verduidelijken?

In ieder geval is dit geen kindersite, maar er komen óók kinderen op die vragen stellen. Ik zie vooralsnog de relatie niet met de Hitlerjugend. Leg eens uit.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

ik ben 14 dus kind ja er komen hier kindere
Starting up again
Verzamelaar_Freak
Lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 27 dec 2002, 19:07
Locatie: kattttttttt

Bericht door Verzamelaar_Freak »

ik ben 16 dus ook kind...


Erg? Als jij er problemen mee hebt ga je toch weg?

Trowuens de relatie met de Hitler-jugend zie ik niet jij wel?


Moi
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Beste Derrick,

leuk om te weten dat er nog mensen zijn die denken dat iedereen die geïnteresseerd in een bepaalde historische gebeurtenis ook fel aanhanger is van een bepaalde strekking uit die tijd. Dankzij mensen zoals jij kunnen wij ons nog eens als intelligent en ruimdenkend beschouwen.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

antwerpx schreef:Beste Derrick,

leuk om te weten dat er nog mensen zijn die denken dat iedereen die geïnteresseerd in een bepaalde historische gebeurtenis ook fel aanhanger is van een bepaalde strekking uit die tijd. Dankzij mensen zoals jij kunnen wij ons nog eens als intelligent en ruimdenkend beschouwen.
LOL
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

antwerpx schreef:Beste Derrick,

leuk om te weten dat er nog mensen zijn die denken dat iedereen die geïnteresseerd in een bepaalde historische gebeurtenis ook fel aanhanger is van een bepaalde strekking uit die tijd. Dankzij mensen zoals jij kunnen wij ons nog eens als intelligent en ruimdenkend beschouwen.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Verder weinig aan toe te voegen....
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Peter schreef:
antwerpx schreef:Beste Derrick,

leuk om te weten dat er nog mensen zijn die denken dat iedereen die geïnteresseerd in een bepaalde historische gebeurtenis ook fel aanhanger is van een bepaalde strekking uit die tijd. Dankzij mensen zoals jij kunnen wij ons nog eens als intelligent en ruimdenkend beschouwen.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Verder weinig aan toe te voegen....
Mensen laten we de hand in eigen boezem steken en mensen die zo doen op het forum links liggen. Hij heeft niet voor niks een ban gekregen.

We gaan nu niemand meer aanvallen. Zeker niet als die gene zich niet meer kan verweren.

Dit in zijn algemeen.

Niemand trapt iemand de grond in om wat hij doet of denkt.

Mensen die dat dus doen of zich anders misdragen kunnen aangegeven worden bij één van de moderators of admins. Die zullen dan ingrijpen als nodig is en die zal die gene op zijn vingers tikken.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Charge!!!!!! :P
Starting up again
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Potverdriedubbeltjes ik heb wel wat gemist hoor in de afgelopen 24 uur... :roll:
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

haha
Starting up again
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Het is juist het mooie van dit forum dat we in onze eigen taal en zonder vooroordelen kunnen praten over een van de moeilijkste periodes van de vorige eeuw, een goed voorbeeld hiervan is thomas die het beeld van mij over oud ss-ers radicaal heeft veranderd door zijn uitleg over de motieve en denkwijzen van deze mensen, dit alles zonder elkaar te veroordelen tot rasist of nazi, iets wat ik op amerikaanse forums nog regelmatig zie gebeuren en waar soms een ware heksenjacht word gehouden door sommige leden!
derrick
Lid
Lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 dec 2003, 21:50
Locatie: Koln

Bericht door derrick »

WIE EEN BEER WIL SCHIETEN MOET WETEN WAAR ZIJN HOL IS!! :evil:
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Not amuzed... :/

Had na je 24h-ban eens de tijd genomen om de forumregels te lezen. Knap hoe -samen met je reeds verbannen vrienden- steeds precies weet de grenzen op te zoeken.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten