Knip uit "Bodemvondsten", met gebral van WOLF

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
WOLF
Lid
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2003, 22:10

Knip uit "Bodemvondsten", met gebral van WOLF

Bericht door WOLF »

Wilde eerst helemaal niet meer terug keren op dit forrum om dat me al snel duidelijk was dat dit een forrum is van amateurs en geflipte tieners die elke topic misbruiken om ordinaire ruzies uit te vechten zie oa metaaldetectorvondsten hoop dat de administator ( die ook niet helemaal normaal is zie zijn profiel hij denkt nl dat hij een alien is,dit deden we vroeger op de kleuter school jantje amsterdam noordholland nederland europa enz enz) pdit topic maar snel sluit want als mensen antwoord gaan geven als ene Aderiaan ".................."(zie topic) of een Timo :"da woed dan mss boete" vraag ik me af wat wordt er bijgedragen aan dit topic en aan het forrum als jullie dan willen pleurt dan naar een chat room van mns.En nog even voor de goede orde ik heb alle veloven om munitie te verzamelen en in het bezit te hebben!!
Jullie pubers zijn gegroet .Nederland is niet rijp voor een WO2-FORRUM :cry:
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: BODEMVONDSTEN

Bericht door Proos »

En jij vindt dit bericht normaal?

Jij vindt het ook normaal om in een topic te gaan trollen waarvan ik heel duidelijk in neergezet heb dat de eerstvolgende die gaat kloojen een ban krijgt?

Jij vindt het zeker ook heel normaal om mensen voor alien uit te maken?

Jij denkt het noodzakelijk is om een discussie te winnen door er jantje beton bij te halen?

Volgens mij ben jij degene die gewoon nog niet rijp is.

Aangezien de waarschuwing duidelijk was heb jij dus bij deze ook een 24uurs ban gewonnen. Gefeliciteerd!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Of blijf maar eigenlijk helemaal weg.

Tenzij andere forumleden denken dat ze je graag terugwillen hebben blijf je maar weg.

:W
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

nu voel ik me toch een beetje achter blijven met al die bans.
doe ik soms niet maf genoeg meer?
houden jullie niet meer van me?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Elk dorp heeft maar één dorpsgek en zo hoort het.
Je mag/moet blijven,alleen jij verdient die titel . :)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

jaaa zeg zo wordt ik natuurlijk nooit gebanned!
;)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Het hangt er op de meet vanaf of je een rondje geeft, dan kijken we wel of je mag blijven :wink:
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

oh...je bent omkoopbaar?
dat veranderd de zaak...wat kost een ban van een dag?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ben ik wel benieuwd hoe Roel mij dan weer gaat omkopen :)

Of martijn.... maar ik weet niet of die goedkoper is :evil:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Even ontopic:

Mochten er dus mensen zijn (buiten leden die de afgelopen week erbij gekomen zijn en er nog bij moeten komen) die vinden dat WOLF onterecht een permanente ban heeft gekregen kunnen dat hier kenbaar maken. Bij voldoende* responsie kan de ban na bepaalde tijd omgezet worden.

Hoewel ik niet verwacht dat er veel mensen gaan reageren wil ik wel de mogelijkheid bieden.

* - ter beoordeling team
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

nou ok dan
omdat ik van mening ben dat iedereen een nieuwe kans verdient vind ik een permanente ban onterecht
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Maar heeft hij die 2e kans al niet gehad toen hij zich opnieuw aanmeldde?
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Timo :"da woed dan mss boete

ja ik bedoelde dat word misschien boete
Starting up again
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Ik vind dat ''WOLF'' wel een 2de kans verdient, en dat een permanente ban misschien onterecht is, maar ik denk eigenlijk niet dat ''WOLF'' uit zichzelf ueberhaupt wel weer op dit Forum actief wil zijn.

Maar ik denk: Geef hem een 2de kans, en waarschuw hem alvast,dat als ie 1 onzinnig, idioot, onbeleefd antwoord plaatst, hij weer weg kan. (in net beschaafd Nederlands :) )

Bjorn
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Knip uit "Bodemvondsten", met gebral van WOLF

Bericht door robin.h »

WOLF schreef:Wilde eerst helemaal niet meer terug keren op dit forrum om dat me al snel duidelijk was dat dit een forrum is van amateurs en geflipte tieners die elke topic misbruiken om ordinaire ruzies uit te vechten zie oa metaaldetectorvondsten hoop dat de administator ( die ook niet helemaal normaal is zie zijn profiel hij denkt nl dat hij een alien is,dit deden we vroeger op de kleuter school jantje amsterdam noordholland nederland europa enz enz) pdit topic maar snel sluit want als mensen antwoord gaan geven als ene Aderiaan ".................."(zie topic) of een Timo :"da woed dan mss boete" vraag ik me af wat wordt er bijgedragen aan dit topic en aan het forrum als jullie dan willen pleurt dan naar een chat room van mns.En nog even voor de goede orde ik heb alle veloven om munitie te verzamelen en in het bezit te hebben!!
Jullie pubers zijn gegroet .Nederland is niet rijp voor een WO2-FORRUM :cry:
Nee,jij maakt geweldige bijdragen aan het forum.
Mensen zoals jou verzieken het forum met hun opmerkingen waar niks op slaat.Wees blij dat er nog genoeg Kinderen/Volwassenen zijn die geinterresseerd zijn in de tweede wereldoorlog!

Robin.
Gesloten