Duitse Wehrmacht armband

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Iemand die zich wel een kenner durft te noemen, die een mening over deze armband heeft?

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Michel, ik vind hem niet mooi. Dit zijn van die dingen waar je moet bij twijfelen. Ik zou ze in het eerste geval al mijden en iets van betere kwaliteit kopen. Wat me stoort is ten eerste het script, de letters zien er volgens mijn niet uit zoals ze er horen uit te zien, en ten tweede hoe het er op staat, zeer lichtjes op gedrukt om een laat oorlogs effect te creëren waarschijnlijk. Iets wat me nog niet aanstaat zijn de stiksels, zo licht geel?! Ik denk dat een blacklight test veel zou uitwijzen moest je dat hebben. En moest je hem nog niet gekocht hebben, zou ik hem laten liggen.
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Giel schreef:Michel, ik vind hem niet mooi. Dit zijn van die dingen waar je moet bij twijfelen. Ik zou ze in het eerste geval al mijden en iets van betere kwaliteit kopen. Wat me stoort is ten eerste het script, de letters zien er volgens mijn niet uit zoals ze er horen uit te zien, en ten tweede hoe het er op staat, zeer lichtjes op gedrukt om een laat oorlogs effect te creëren waarschijnlijk. Heb je hem al gekocht? Indien niet zou ik hem laten liggen.
Ik zou het nie beter kunnen zeggen
Gebruikersavatar
Fons
Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 15 aug 2004, 23:16
Locatie: Huizen

Bericht door Fons »

Ik sluit me volledig bij Giel's mening aan.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Hij is al een lange tijd van mij, ik moer eerlijk zeggen dat ik ook een beetje twijfel. Heb zelf geen blacklight, maar zal eens even aan verzamelaars hier uit de regio vragen of ik de armband even een keer mag komen belichten ;)

Iig al bedankt voor de onderbouwde meningen.

Groeten, Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Plaats reactie