Al eens aangezien voor neo?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Zie ik daar enkele Nederlandse vlaggen waaronder één héél grote die daar aan de muur hangt bij een stelletje Neo's?...ENIGMA!!!!!!...

Jr.

Skylighter schreef:Enkele foto's van Michiel Smit, spreken voor zichzelf lijkt me.
Bron: geenstijl.nl

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ja junior, en de man met de rode boord is een Nederlandse, politieke vriend van Filip de Winter.

Afbeelding
Overigens was dat bepaald niet Smits enige wervingsactiviteit binnen het extreemrechts-circuit. Hij bezocht de gekraakte Kazerne in Eindhoven tijdens een concert van de nazi-band Brigade M en had zeer intieme contacten met Holland-Hardcore, een organisatie/website voor extreemrechtse Gabbers. Maar de warmste contacten onderhoudt Smit toch met het Vlaams Blok. Bevrijd van Leefbaar Rotterdam kon hij zijn eigen gang gaan. Smit bezocht met enige regelmaat Vlaams Blok-bijeenkomsten en was daar zelfs een keer spreker. Verder wist hij Filip de Winter naar Rotterdam te krijgen en zit Blokker Rob Verreycken in de Raad van Advies van de partij-denktank.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Pikant detail voor enigma en de anderen, die Rob Verreycken (oftewel Rob Klop omdat hij schuldig is bevonden aan mishandeling, van zijn vrouw welteverstaan...) zijn vader was een ex-SS'er. Toch raar dat die in de denktank zit? En die Filip Dewinter, tja, die heeft zijn naam laten ver-Vlaamsen van Phillipe naar Filip, inderdaad Enigma, wegens nationalistische gedachten? Ik denk het niet want hij is nog lid geweest van het VMO, maar dat ken jij als nationalistje zeker niet, de Vlamse Militanten Organisatie, een pikant detail daarvan: het VMO uitte zich openbaar met Neo-Nationalistische gedachten!

Wil je anders nog een niet-bewerkt fotootje zien als bewijs, Enigma?

MvG,
Junior
Harro schreef:Ja junior, en de man met de rode boord is een Nederlandse, politieke vriend van Filip de Winter.

Afbeelding
Overigens was dat bepaald niet Smits enige wervingsactiviteit binnen het extreemrechts-circuit. Hij bezocht de gekraakte Kazerne in Eindhoven tijdens een concert van de nazi-band Brigade M en had zeer intieme contacten met Holland-Hardcore, een organisatie/website voor extreemrechtse Gabbers. Maar de warmste contacten onderhoudt Smit toch met het Vlaams Blok. Bevrijd van Leefbaar Rotterdam kon hij zijn eigen gang gaan. Smit bezocht met enige regelmaat Vlaams Blok-bijeenkomsten en was daar zelfs een keer spreker. Verder wist hij Filip de Winter naar Rotterdam te krijgen en zit Blokker Rob Verreycken in de Raad van Advies van de partij-denktank.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Junior, alle bovenstaande foto's zijn echt. Er is er geen één bewerkt.

Maar ik ben erg nieuwsgierig naar die foto junior! Nog wat bewijs kan geen kwaad 8)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

Foto-bewijzen dat Michiel Smit geen neonazi is:
:D

Gezellig een volksdansje maken met oom agent en een hippie:
Afbeelding

Dromen over het multiculturele paradijs:
Afbeelding

Zijn verbazing toen men hem vroeg of hij een hekel aan buitenlanders had:
Afbeelding

De gabbers op de foto steken hun middelvinger uit naar de cameraman, die neonazi is. Michiel Smit vindt dit zijn verdiende loon en moet daarom lachen:
Afbeelding

Nou, Harro en Junior? Bewezen?
Laatst gewijzigd door Lucid op 03 apr 2005, 19:54, 3 keer totaal gewijzigd.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

We zullen beginnen met de Flip in zijn studententijd...

Afbeelding


We gaan verder... (in VMO uitrusting...)

Afbeelding

En nog verder...(geen commentaar, ik kan hier zelf niet aan uit, maarja, je vroeg zijn jeugdfoto's)
Afbeelding

Verder...(geen commentaar, het is wel duidelijk)
Afbeelding

En voort..

Afbeelding

We'll continue...
Afbeelding

En verder...
Afbeelding

En mocht je de link nog niet hebben gelegd (VMO en VB)

Afbeelding

Dat is dus het VMO (ik heb thuis trouwens zo'n smockvest liggen)
Afbeelding

Bert Eriksson (rechts) en Luc Dieudonné (links) op een actie van de VMO in de jaren '70.
Afbeelding

Dat zijn toch helemaaaaal geen Neo's? Neen, dat zijn de buitenwippers op een VB-congres!
Afbeelding

De laatste voor vandaag...
Afbeelding

Een woordje uitleg ivm het VB:

De populistische slogans van het Vlaams Blok zijn afgekeken van andere fascistische partijen :

- "Vlaams Blok" : heeft reeds bestaan in 1936.
- "Eigen Volk eerst " komt van de vooroorlogse NSDAP: "400.000 werklozen waarom dan gastarbeiders ?"
- "Open je Ogen" komt van het FN van Jean Marie Le Pen uit Frankrijk.
- "Uit zelfverdediding" is de titel van een vooroorlogsartikel van Ward Hermans en van het laatste hoofdstuk van "Mein Kampf".
- "Grote Kuis" met Franse bezem komt van Léon Degrelle en zijn partij REX die met deze slogan vele stemmen won in 1936.

----------

Nationalisten of Neo-Nazisten?

MvG,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Blijkbaar lukken een aantal foto's niet, kopieer dan de link tussen de IMG-tags in je browser...

MvG,
Junior

P.S.: ik neem met mijn post geen enkele politieke houding aan, ik post gewoon wat op internet wordt verspreid en vel hier zelf verder géén oordeel over.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

junior schreef:P.S.: ik neem met mijn post geen enkele politieke houding aan, ik post gewoon wat op internet wordt verspreid en vel hier zelf verder géén oordeel over.
Eigenlijk doe je dat wel:
junior schreef:Dat zijn toch helemaaaaal geen Neo's? Neen, dat zijn de buitenwippers op een VB-congres!
Maar je hebt wel gelijk. Die foto's spreken voor zich en zijn sterker dan het pro-Smit-fotobewijsmateriaal dat ik gepost heb. :wink:
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Hallo iedereen,

Ik ben hier ook helemaal niet om te zeggen dat neo-nazisme hetzelfde is als nationalisme, dat gezond verstand heb ik zelf ook wel. Met mijn geposte foto's wil ik wel aantonen dat het uiteenhalen van deze twee heden ten dage zéér moeilijk is, en dat de 'ware' nationalisten, de 'ware' patriotten waarvan hun hart en ziel bij het vaderland ligt uiterst zeldzaam zijn...

MvG,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Enigma
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 mar 2005, 11:25
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Enigma »

Tjonge, ik ben een paar daagjes foetsie en meteen staat het forum op z'n kop. Ik ben diep onder de indruk. Op veler verzoek bij deze een reaktie van mijn kant. Ik heb de foto's, die ik overigens al kende, nogmaals bestudeerd en heb geen bewijzen kunnen ontdekken dat Michiel Smit een neo-nazi is. Bij mijn weten zijn die foto's niet eens in zijn woning genomen maar bij iemand anders. Ik constateer dat het geen flatteuze foto's zijn die makkelijk zouden kunnen worden gebruikt voor een anti-alcoholcampagne.

Het enige dat de foto's bewijzen is dat Michiel kontakt heeft met jongeren die er waarschijnlijk radicalere ideeën op nahouden dan Nieuw Rechts. So what? Precies hetzelfde gebeurt andersom ook in het linkse kamp. Ik noem de in het autonome kraakpand Vrankrijk ondergedoken ETA-terrorist, de banden tussen Groen Links en RARA en de fax namens een links-terroristische Turkse organisatie is verstuurd vanuit de fractiekamer van Groen Links in Rotterdam. Wie meer info over dit onderwerp wil weten kan zich verdiepen in de uiterst leerzame boekjes van Peter Siebelt die daar uitgebreid onderzoek naar heeft gedaan. En zelfs dat is nog maar het topje van de ijsberg. Het is een vaststaand gegeven dat linkse terroristen en hun zogenaamd fatsoenlijke handlangers, al dan niet in de politiek, voor veel meer ellende verantwoordelijk zijn dan hun rechtse tegenhangers. In vergelijking bij hun akties is het ophangen van een White Power-vlag en het neerleggen van een oude Duitse helm kinderlijk onschuldig. Met de Nederlandse vlag is uiteraard niets mis.
Mc Reynolds
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 mar 2005, 19:46

Bericht door Mc Reynolds »

Ik ben wel eens voor Nazi uitgemaakt omdat ik een prentje van hitler heb gekocht met de zin Hitler unser Führer en daar onder de S..g H..l uitspraak. Verder ook nog wel eens door een klasgenoot toen hij bij mij op bezoek kwam en mijn Duitse verzameling voor het eerst zag. Daarnaast ook nog de gemeente toen ik mijn (onklaar) gerestaureerde MG 42 ging registreren. Ze spraken het niet openlijk uit maar ze gaven me wel het gevoel.

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=641 ... c&start=15
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

@ Enigme, je kent de site

Code: Selecteer alles

www.vnn.nu
zeker wel? Kom je daar ook weleens?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

De meesten (die beledigen) weten nooit waar ze t over hebben, leg een duitse en een Amerikaanse helm naast elkaar en ze kunnen ze niet uit elkaar houden..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

Enigma schreef:Tjonge, ik ben een paar daagjes foetsie en meteen staat het forum op z'n kop. Ik ben diep onder de indruk. Op veler verzoek bij deze een reaktie van mijn kant. Ik heb de foto's, die ik overigens al kende, nogmaals bestudeerd en heb geen bewijzen kunnen ontdekken dat Michiel Smit een neo-nazi is.
Wel bewezen is dat hij zich met puistige Lonsdalepubertjes ophoudt, en dat is minstens even erg.
Enigma schreef:Het enige dat de foto's bewijzen is dat Michiel kontakt heeft met jongeren die er waarschijnlijk radicalere ideeën op nahouden dan Nieuw Rechts. So what?
Ik denk dat forumleden er meer moeite mee hebben dat ze racistisch zijn.
Enigma schreef:Precies hetzelfde gebeurt andersom ook in het linkse kamp. Ik noem de in het autonome kraakpand Vrankrijk ondergedoken ETA-terrorist, de banden tussen Groen Links en RARA en de fax namens een links-terroristische Turkse organisatie is verstuurd vanuit de
fractiekamer van Groen Links in Rotterdam.
Dat is niet onderbouwd. De theorie komt af van Peter Siebelt, een voormalig klusjesman die zichzelf zonder academische graad "onderzoeker" noemt. Ook een hele slordige onderzoeker, want volgens zijn boek over Mabel was prins Claus "zichtbaar in zijn nopjes" bij de verloving van Friso met Mabel. Prins Claus was toen al bijna negen maanden dood. Ach, foutje bedankt!

Bron:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/) ... k_1130.xml
Enigma schreef:Wie meer info over dit onderwerp wil weten kan zich verdiepen in de uiterst leerzame boekjes van Peter Siebelt die daar uitgebreid onderzoek naar heeft gedaan.
Zucht.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Enigma
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 mar 2005, 11:25
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Enigma »

Ik verbaas mij elke keer weer over het verbazingwekkende vermogen van linksgeoriënteerde mensen om feiten naar hartelust te verdraaien of te ontkennen als hen dat in de kraam te pas komt. De schrijfselen van Peter Siebelt zullen waarschijnlijk nooit tot literatuur worden uitgeroepen maar ondertussen doet hij uiterst nuttig werk. Wat mij betreft komt er een oplage van 5 miljoen exemplaren van heel zijn oeuvre en wordt dat namens Postbus 51 huis-aan-huis verspreid. Ik hoop dat er nog veel meer mensen als Peter Siebelt zullen opstaan om linkse terroristen en verachtelijke colourborateurs te monitoren.
Gesloten