Mussolini mag niet meedoen aan Italiaanse verkiezingen

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Mussolini mag niet meedoen aan Italiaanse verkiezingen

Bericht door Brianlinden »

Alessandra Mussolini, kleindochter van voormalige dictator Benito Mussolini, zal naar alle waarschijnlijkheid niet meedoen aan de regionale verkiezingen volgende maand. Eerder besloot de kiescommissie al dat zij niet mee mocht doen, nu heeft de rechtbank in Rome dit besluit bekrachtigd. Reden om mevrouw Mussolini uit te sluiten is het vervalsen van een groot deel van de vereiste handtekeningen.

De kleindochter van 'Il Duce' is laaiend over de uitspraak. Na het horen van de uitspraak smeet ze met haar mobiele telefoon en klaagde ze dat de democratie geweld is gedaan. "Deze verkiezingen hebben geen enkele waarde meer voor het Italiaanse volk", riep Mussolini uit. Door zich verkiesbaar te stellen, probeerde zij een gooi te doen naar het gouverneurschap van de regio Lazio, het gebied rond Rome.

Mussolini was voordat ze haar overstap naar de politiek maakte actrice en fotomodel. Na de uitspraak heeft ze besloten in hongerstaking te gaan. Ze zegt dat haar partij, het extreem-rechtse Sociaal Alternatief, slachtoffer is geworden van een samenzwering van de zittende gouverneur Francesco Storace. Naar alle verwachting zou Mussolini stemmen bij hem wegkapen.

Storace is kandidaat van de rechtse Nationale Alliantie. Deze partij maakt ook deel uit van de regeringscoalitie van premier Silvio Berlusconi. Mussolini besloot de Alliantie in 2003 te verlaten toen partijleider Gianfranco Fini tijdens een bezoek aan Israël publiekelijk het regime van haar grootvader voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog had veroordeeld.
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Whahaha een showbiss-kreng turnt politician.Ik heb nooit respect gehad voor Italianen in de 2de wereld oorlog en nu nog steeds niets,
ze moeten eerst leren vechten en dan pas zeiken en kreunen.domme facisten!
-Hi im high-
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

180cc schreef:ze moeten eerst leren vechten en dan pas zeiken en kreunen.domme facisten!
:? :frownno:
Hic manebimus optime
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

180cc schreef:ze moeten eerst leren vechten en dan pas zeiken en kreunen.domme facisten!
:lol: _/-\o- :yes: :mrgreen:

Ironclad
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

180cc schreef:ze moeten eerst leren vechten en dan pas zeiken en kreunen.domme facisten!
Als ze nu eerst gingen denken en daarna een intellectueel debat zouden voeren, dat zou al een heleboel schelen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Proos schreef:
180cc schreef:ze moeten eerst leren vechten en dan pas zeiken en kreunen.domme facisten!
Als ze nu eerst gingen denken en daarna een intellectueel debat zouden voeren, dat zou al een heleboel schelen.
Waarvoor? die mensen denken alleen met hun vuisten of slappe handen,en die Berlusconi kijk dan! dat man is een grap hij is zelfs een romance-zanger,heel dat land is geschift(behalve Monica Belluccie :roll: )
-Hi im high-
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Afbeelding

Volgens het Italiaanse Hooggerechtshof mag Alessandra Mussolini toch meedoen aan regionale verkiezingen in Lazio.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Mc Reynolds
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 mar 2005, 19:46

Bericht door Mc Reynolds »

180cc schreef:Whahaha een showbiss-kreng turnt politician.Ik heb nooit respect gehad voor Italianen in de 2de wereld oorlog en nu nog steeds niets,
ze moeten eerst leren vechten en dan pas zeiken en kreunen.domme facisten!
Hartelijk mee eens! Ik heb met vakantie een maand in Italie gezeten en hun echte aard gezien. Ze zijn ego, laks en extreem nationalistisch. Mein kampf lag gewoon in de schappen voor de toeristen! En als je ze wat vraagt dan spreken ze alleen Italiaans en kijken ze je ook nog eens aan alsof je stront bent. En de snelweg kun je beter achter wege laten, dat overleef je niet! Alleen als ze geld van je krijgen kunnen ze aardig en beleeft zijn. Het zijn gewoon luie mensen die nooit op de fiets gaan en voor een huis 2 straten verderop met de auto gaan. En de rivieren daar hoef ik niet te spreken, ze legen gewoon hun afvalbakken in de Po of de Arno. Ik hoef er nooit in te zwemmen.
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Mc Reynolds schreef:
180cc schreef:Whahaha een showbiss-kreng turnt politician.Ik heb nooit respect gehad voor Italianen in de 2de wereld oorlog en nu nog steeds niets,
ze moeten eerst leren vechten en dan pas zeiken en kreunen.domme facisten!
Hartelijk mee eens! Ik heb met vakantie een maand in Italie gezeten en hun echte aard gezien. Ze zijn ego, laks en extreem nationalistisch. Mein kampf lag gewoon in de schappen voor de toeristen! En als je ze wat vraagt dan spreken ze alleen Italiaans en kijken ze je ook nog eens aan alsof je stront bent. En de snelweg kun je beter achter wege laten, dat overleef je niet! Alleen als ze geld van je krijgen kunnen ze aardig en beleeft zijn. Het zijn gewoon luie mensen die nooit op de fiets gaan en voor een huis 2 straten verderop met de auto gaan. En de rivieren daar hoef ik niet te spreken, ze legen gewoon hun afvalbakken in de Po of de Arno. Ik hoef er nooit in te zwemmen.
Mijn god is het daar zo ernstig!

Ze hebben iig de grootste voetbalclubs als Racistische achterban.
-Hi im high-
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Gatverdamme,
Pak de personen, niet de groep. Wat JULLIE nu doen is nu precies zoals de racisten zeggen "De zwarten zijn erg".

Gatverdamme, doe eens normaal reageren, wat die vrouw doet is natuurlijk erg, maar pak niet alles.

Het hele land is geschift, mag het alsjeblieft even normaal gaan! Kom op zeg, stelletje kleuters

Gatverdamme wat erger ik mij nu even aan jullie.
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

1-0 voor Jurryt
:lol: :P
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Net als dat alle mensen die lonsdale dragen neo nazi zijn en extreem rechts.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

alex schreef:Net als dat alle mensen die lonsdale dragen neo nazi zijn en extreem rechts.
De meeste neo's dragen Lonsdale, niet de meeste Lonsdalers zijn Neo's.

Bijna alle volvo's zijn auto's, niet alle auto's zijn volvo's
Plaats reactie