Nederlanders dansen naar de pijpen van Den Haag

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Nederlanders dansen naar de pijpen van Den Haag

Bericht door jeroen1944 »

Wie is het er mee eens dat er wat veranderd moet worden in het politieke Den Haag, zodat DE OVERHEID DE BURGER DIENT EN NIET ANDERSOM
Minder burocratie, en directer naar de burger.. Ik ben het spuugzat dat, ze maar doen waar ze zin in hebben. Ik vind het echt jammer dat D66 NIET uit het kabinet is gestapt, en een rechte rug heeft getoond. Daarom zal ik nooit meer op deze partij stemmen. Ze blijven liever zitten in hun PLUCHE stoel! Kunnen ze zoals gewoonlijk alle partijen hun programma weer niet waarmaken!!! Vele beloftes, :roll: :? ZEER WEINIG DADEN
Laatst gewijzigd door jeroen1944 op 06 apr 2005, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
mrrob
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 apr 2005, 21:01

Bericht door mrrob »

Ik ben het met je eens ondanks dat ik denk dat er toch geen ene moer veranderd in dit land...En wat D66 betreft LAFAARDS!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop daarmee mijn bijdrage te hebben geleverd.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

De *leden* van D66 hebben daarover besloten... niet de regerende laag van D66.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

mrrob schreef:Ik ben het met je eens ondanks dat ik denk dat er toch geen ene moer veranderd in dit land...En wat D66 betreft LAFAARDS!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop daarmee mijn bijdrage te hebben geleverd.
Wat mij betreft heb je inderdaad een bijdrage geleverd, nuttig kan ik deze alleen niet noemen.
Een bijdrage is wat mij betreft pas nuttig als deze onderbouwd is met feiten of een duidelijk onderbouwde mening.

Een bepaalde persoon/groep personen lafaards noemen is heel makkelijk, leg ons alleen maar eens uit waarom je die mening hebt.

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
mrrob
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 apr 2005, 21:01

Bericht door mrrob »

Omdat ze bereidwillig na de pijpen van andere partijen dansen,Als de D66 nu echt ballen hadden gehad waren ze er gewoon uitgestapt.
Maar dan roepen ze "'We kunnen geen verkiezingen gebruiken in nederland""Ze laten hun kroonjuwelen gewoon afpakken en dan lullen ze zo??
Als dat niet laf meer is weet ik het ook niet meer..
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Proos schreef:De *leden* van D66 hebben daarover besloten... niet de regerende laag van D66.
Ja dat klopt, echt NL's als er bijna gescheten is de keutel terug trekken!!! Sorry voor het grove taal gebruik!!!
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

mrrob schreef:Omdat ze bereidwillig na de pijpen van andere partijen dansen,Als de D66 nu echt ballen hadden gehad waren ze er gewoon uitgestapt.
Maar dan roepen ze "'We kunnen geen verkiezingen gebruiken in nederland""Ze laten hun kroonjuwelen gewoon afpakken en dan lullen ze zo??
Als dat niet laf meer is weet ik het ook niet meer..
Ja idd, bang voor hun eigen hagje, dus in feite de kiezer verraden, ze zitten liever in de regering, dan ballen te tonen. Dus op zn lapzwanzen stem ik ook niet meer, waar wel op, een pot nat er varanderd toch niets. Zoals het laatste, EEN REFERENDUM, -voor de nieuwe EU grondwet, of tegen. We laten HET VOLK kiezen, en doen toch waar we zin in hebben, dus wel VOOR de EU grondwet. ( Net doen of we of we wel inspraak hebben, hoe gekker moet het nog worden)ER IS NIETS VERANDERD SINDS PIM FORTUIN Alleen wat nageaap en grootdoenerij. BALKELENDE 2 De vleesgeworden HARRY POTTER
Laatst gewijzigd door jeroen1944 op 06 apr 2005, 00:10, 2 keer totaal gewijzigd.
mrrob
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 apr 2005, 21:01

Bericht door mrrob »

HEHE Eindelijk iemand die het begrijpt,Schijnt nog al moeilijk te zijn vandaag de dag in ons land.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Alsof ons land ermee geholpen zou zijn met weer nieuwe verkiezingen. Ik vind het juist puik van D66, wat mij betreft scoren ze hier echt punten mee.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Fisico1982
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 mar 2005, 01:00
Locatie: Amersfoort/Nijkerk
Contacteer:

Bericht door Fisico1982 »

als ze uit de regering gestapt waren, dan hadden we dus ALWEER moeten gaan stemmen.. Voor de derde keer in zeer korte tijd.
Volgens mij was de opkomst bij de stemlokalen dan echt zeer laag geworden. Aangezien dan toch niemand gelooft in het nut van stemmen.

Bij nu weer nieuwe verkiezingen houden wordt de politiek alleen nog maar meer ongeloofwaardiger..

ik vind het dus goed dat ze zijn blijven zitten (en ben blij dat die gekozen burgermeester er niet is gekomen) :lol:
People don't always tell you what they are thinking. They just see to it that you don't advance in life
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Ik heb meer vertrouwen in de Haagse politiek dan in een groot deel van het Nederlandse volk. Als ik zie hoe bepaalde mensen zich laten opzwepen door populisten die zogenaamd doen wat het volk wil...
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

KevinP schreef:Ik heb meer vertrouwen in de Haagse politiek dan in een groot deel van het Nederlandse volk. Als ik zie hoe bepaalde mensen zich laten opzwepen door populisten die zogenaamd doen wat het volk wil...
PRECIES!!!
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ik vind het zeer verstandig dat D'66 niet uit het kabinet is gestapt. Want, als er verkiezingen waren gekomen - was er een overwegend links kabinet aan de machtgekomen (volgens de peilingen). Het gevolg daarvan is dat er weer een aantal (impopulaire) maatregelen worden teruggedraaid, waardoor de economie wéér een beuk oploopt en we misschien wel jaren teruggeworpen worden m.b.t. economisch herstel in Europa.

Ik denk (zo stil in mijn hoofd) dat Jan-Peter Balkenende beter dit karwei kan afmaken en dat dat beter is voor het land (a.k.a. de burgers). Ik ben nog altijd van plan om in 2007 op D'66 te stemmen.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
John Rambo
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 14 sep 2004, 15:45
Locatie: Apeldoorn

Bericht door John Rambo »

Misschien kan de topic starter en aanhang nog wat voorbeelden geven van dingen die concreet veranderd moeten worden.... :? In plaats van alleen maar te zeuren over: 'naar de pijpen dansen' en 'vleesgeworden harry potter' te roepen. Het is de keus geweest van de d66 leden dat ze erin zijn gebleven. Ze zijn ook zelf het kabinet ingestapt dus.. Bovendien heeft ieder kabinet zn voor en nadelen. Alleen dat dit kabinet bereid is impolulaire maatregelen te nemen.. en gelukkig niet alleen maar een "happy" linkse politiek te voeren met van dat sociale geneuzel
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Je moet je denk ik ook voor jezelf afvragen of je wel blij zou zijn met verkiezingen in het licht van de stand huidige standen van politieke partijen in polls.
Plaats reactie