Reincarnatie van heydrich

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Willem ter Haar schreef:
Guido schreef:
Lord_Vetinari schreef: En een zwarte site met witte letters staat ook garant voor 10 minuten nabeelden op je netvlies....
voor de gemiddelde persoon wel maar voor mensen die dag en nacht online zijn niet ...
En er zijn er op dit forum enkele van die mensen te vinden. Sommige "vergeten" naar bed te gaan.
Ik ontken dat ik vanacht om 3:30 nog met stijn en proos op msn was :oops:
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Is het om of al om drie uur Roel.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

we waren rond die tijd nog aan het msn-en :)
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

bij mij word het ook laat denk ik
Gebruikersavatar
Mingning
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 dec 2003, 20:47

Bericht door Mingning »

Zijn er uberhaupt mensen dan die niet dag en nacht online zijn?

Laten we eerlijk zijn, mensen die verkondigen dat ze in het vorig leven een niet zo heel aardig persoon geweest zijn, kunnen dat maar beter niet aan de wereld laten weten. Ik vrees dat daar niet al te begrijpelijk op wordt gereageerd. :)
"Elk tijdperk heeft duizenden helden die in geen enkel geschiedenisboek staan vermeld."
(Otto Weiss)

A good bookshop is just a genteel Black Hole that knows how to read.
(Terry Pratchett)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Het lijkt me vooral voor een carierre en relatie niet echt slim dat je verteld dat je de reincarnatie van een nazi zou zijn!
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Pff, het is gewoonweg niet slim om te zeggen dat je een reïncarnatie bent, of dat nu een reincarnatie van een held of van een crimineel is...

Wie wil er nu een relatie beginnen of werken met iemand die zegt dat hij een reïncarnatie is? En daarbij, welke werkgever geloofd zoiets?
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

voor reenactment is het juist goed :P
Gebruikersavatar
Mingning
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 dec 2003, 20:47

Bericht door Mingning »

Werkgevers zouden verplicht moeten worden sollicitanten naar hun vorig leven te vragen.
Hmmm, ik ga mijn collega's opeens met hele andere ogen bekijken. Ze zouden een stuk interessanter kunnen zijn dan ik denk :lol:
"Elk tijdperk heeft duizenden helden die in geen enkel geschiedenisboek staan vermeld."
(Otto Weiss)

A good bookshop is just a genteel Black Hole that knows how to read.
(Terry Pratchett)
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

maja maar kan je ook een paar honderdjaar rust hebben gehad vordat je weer in iemands anders schoenen kruipt? dus dat byv ik de reincarnatie ben van byv een struikrover uit de middeleeuwen? of als je dood bent meteen een lichaam zoekt.. zou handig zijn kunnen we de leeftijd controleren van die vrouw van de site!
Plaats reactie