(dit is een leuke) wat vind je vriendin van je verzameling?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Frankie schreef:Ik lees hier dat mensen heel stoer zeggen dat de vriendin er uit gaat. Alleen dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik denk dat als je echt van iemand houd dat je dan voor een hele moeilijke keuze komt te staan!
Jah oke ben ik met je eens! Maar ik ben bijvoorbeeld al nu bijna 10 jaar aan het verzamelen. Ik mag zeker niet klagen wat ik allemaal al bij elkaar heb verzameld. Heb er al zeg ik het zelf aardig wat bijzondere stukken tussen zitten. Op het moment dat ik een relatie krijg (en dat is al bijna :P ) dan weet ze heel goed hoeveel die hobby voor mij betekend. Als ze in het begin van een relatie al laat merken dat ze die hobby maar niks vindt zal ik al helemaal niks beginnen.
Maar stel dat ik over een aantal jaar voor zo'n keus kom te staan dan zal zoiets veel moeilijker zijn. Maar ik kan de hobby de deur uit doen voor haar. Maar zo'n relatie kan ook weer uit gaan. Dan ben je twee liefdes kwijt. Een vrouw vindt je wel weer, maar zo'n collectie niet meer. Daar zul je nog meer tijd en geld in moeten steken wil je weer wat bij elkaar krijgen. Dus de kans zal heel groot zijn dat ik voor me hobby kies.
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Nico Roelofs schreef:
Frankie schreef:Ik lees hier dat mensen heel stoer zeggen dat de vriendin er uit gaat. Alleen dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik denk dat als je echt van iemand houd dat je dan voor een hele moeilijke keuze komt te staan!
Jah oke ben ik met je eens! Maar ik ben bijvoorbeeld al nu bijna 10 jaar aan het verzamelen. Ik mag zeker niet klagen wat ik allemaal al bij elkaar heb verzameld. Heb er al zeg ik het zelf aardig wat bijzondere stukken tussen zitten. Op het moment dat ik een relatie krijg (en dat is al bijna :P ) dan weet ze heel goed hoeveel die hobby voor mij betekend. Als ze in het begin van een relatie al laat merken dat ze die hobby maar niks vindt zal ik al helemaal niks beginnen.
Maar stel dat ik over een aantal jaar voor zo'n keus kom te staan dan zal zoiets veel moeilijker zijn. Maar ik kan de hobby de deur uit doen voor haar. Maar zo'n relatie kan ook weer uit gaan. Dan ben je twee liefdes kwijt. Een vrouw vindt je wel weer, maar zo'n collectie niet meer. Daar zul je nog meer tijd en geld in moeten steken wil je weer wat bij elkaar krijgen. Dus de kans zal heel groot zijn dat ik voor me hobby kies.
Nico toch.....zo krijg je toch geen vriendin of wil je er een met heeeeeeeeel veeeel geld..? :lol: :lol: :lol: :wink:
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

jeroen1944 schreef:
Nico Roelofs schreef:
Frankie schreef:Ik lees hier dat mensen heel stoer zeggen dat de vriendin er uit gaat. Alleen dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik denk dat als je echt van iemand houd dat je dan voor een hele moeilijke keuze komt te staan!
Jah oke ben ik met je eens! Maar ik ben bijvoorbeeld al nu bijna 10 jaar aan het verzamelen. Ik mag zeker niet klagen wat ik allemaal al bij elkaar heb verzameld. Heb er al zeg ik het zelf aardig wat bijzondere stukken tussen zitten. Op het moment dat ik een relatie krijg (en dat is al bijna :P ) dan weet ze heel goed hoeveel die hobby voor mij betekend. Als ze in het begin van een relatie al laat merken dat ze die hobby maar niks vindt zal ik al helemaal niks beginnen.
Maar stel dat ik over een aantal jaar voor zo'n keus kom te staan dan zal zoiets veel moeilijker zijn. Maar ik kan de hobby de deur uit doen voor haar. Maar zo'n relatie kan ook weer uit gaan. Dan ben je twee liefdes kwijt. Een vrouw vindt je wel weer, maar zo'n collectie niet meer. Daar zul je nog meer tijd en geld in moeten steken wil je weer wat bij elkaar krijgen. Dus de kans zal heel groot zijn dat ik voor me hobby kies.
Nico toch.....zo krijg je toch geen vriendin of wil je er een met heeeeeeeeel veeeel geld..? :lol: :lol: :lol: :wink:
Aan een vrouwtje komen is niet zo'n probleem hoor! :P Maar opzich is het wel goed idee om er 1 te vinden die veel geld heeft! Beatrix is nu weer vrijgezel he? Hoelang zou die nog mee gaan? :P :lol: :evil:
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Oke ik ben het met jullie eens dat als je iemand net leert kennen dat het anders is. Maar ik bedoel dan ook als je al een relatie hebt of dat ze zegd na een paar jaar dat die 'rommel'eruit moet....
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Frankie schreef:Oke ik ben het met jullie eens dat als je iemand net leert kennen dat het anders is. Maar ik bedoel dan ook als je al een relatie hebt of dat ze zegd na een paar jaar dat die 'rommel'eruit moet....
Dan gaat zij ook mee...... :evil:
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

toch niet samen met de rommel :P?
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Dean- schreef:toch niet samen met de rommel :P?
jawel haar rommel:p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Weten jullie vriendinnen wel wat jullie hier allemaal typen :P
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Marc 82 Recon schreef:
Dean- schreef:toch niet samen met de rommel :P?
jawel haar rommel:p

Idd, hahahahaha
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

pjupie schreef:Weten jullie vriendinnen wel wat jullie hier allemaal typen :P
Neej :evil:
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Ja. inmiddels moet ik op de bank slapen. Weten jullie toevallig wat goed is voor n blauw oog???????
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

jeroen1944 schreef:Ja. inmiddels moet ik op de bank slapen. Weten jullie toevallig wat goed is voor n blauw oog???????
Heb je nog een biefstuk in de vriezer liggen :P
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

biefstuk/ijs
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

hahahahahahahahah, auwwwwwwwwwwwwww...!!!!!!
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

jeroen1944 schreef:Ja. inmiddels moet ik op de bank slapen. Weten jullie toevallig wat goed is voor n blauw oog???????
het is wel duidelijk wie er bij jou thuis de baas is! Jij gooit je vriendin er niet uit! Zij gooit jou er gewoon uit! :lol:
Plaats reactie