wat vonden jullie van de meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Wat vonden jullie van de meeting van 9 april?

Peiling eindigde op 16 apr 2005, 18:06

te gek
22
43%
leuk
7
14%
gaat wel
3
6%
ik was er niet bij
19
37%
 
Totaal aantal stemmen: 51

Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

de volgende keer wil ik er ook zeker bij zijn
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Was zeker te gek, gezellige mensen wandeltoch was ook wel intresant en mooi museum natuurlijk wij zijn ook nog even naar de begraafplaats geweest heel erg mooi!
Starting up again
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Ik heb genoten van de meeting, hoewel mij de gids ook wat tegengevallen is. Eigenlijk alleen algemene info, weinig tot niets specifiek. Museum is altijd al goed, maar stond verbaasd van de nieuwe uitbouw (para´s in Drenthe). Vraag me eigenlijk af wat dat doet in Oosterbeek. Maar zeker een interessante dag. Hieronder de beste foto´s, blijft toch lastig achter glas fotograferen!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Mooie foto's Daniel! :)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

zijn dit geen postkaarten? ze zien er zo scherp uit
Starting up again
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Timo schreef:zijn dit geen postkaarten? ze zien er zo scherp uit
Kwaliteitscamera doet wonderen!! Maar idd, ze lijken allemaal erg op de postcards uitgegeven door het museum. Maar het is toch lastig achter glas fotograferen.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

ja! zeker mooi :) mag ik vragen welke camera je hebt gebruikt?
Starting up again
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Een Konica Dimage Z3. Is wel een redelijk forse camera, maar levert goede foto´s. Voor het makkelijke heb ik een Finepix, die zo in de zak past.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Daniel schreef: Museum is altijd al goed, maar stond verbaasd van de nieuwe uitbouw (para´s in Drenthe). Vraag me eigenlijk af wat dat doet in Oosterbeek.
Tijdelijke tentoonstelling..
Dacht ik.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Ik wou ten eerste beginnen met het bedanken van Nico Peter Meindert voor het organiseren van de meeting en het regelen van de gidsen!!

Ten 2e moet ik namens mijn schoonpa jullie allemaal hartelijk bedanken, hij vondt het leuk om te zien dat zoveel jongeren aanwezig waren en er zo mee bezig zijn!!
Hij heeft van de wandeling genoten en het museum vond hij ook erg indrukwekkend, Nico jongen nogmaals bedankt voor het vervoeren van en naar!!
Groetjes Gerard!!

Ik vond het zeer leuk om te zien dat er 42 man uiteindelijk op de meeting is gekomen!!!klasse mannen!!
Kreeg sóchtends wel even de rillingen over me lijf dat het ging sneeuwen en regenen dacht nee he niet nu!!
Maar nadat we waren samengekomen en de gidsen hadden ontmoet en de groep in 2e was gesplits gingen we op stap, weer knapte gelukkig heel wat op!!
Het spijt me mannen maar ik als Slag om Arnhem verslaafde kan dan niet mijn mond houden als een gids fouten maakt tijdens een uitleg, ik had ook eerlijk gezegd veel meer informatie verwacht van zo een gids, bij bepaalde spots vertelde zij maar bitter weinig, terwijl er veel meer verteld kon worden over de eenheden en wapen type's die daar opgesteld stonden en waarom, dat had ons als verzamelaars veel meer aangesproken!!
Dus excuses als ik rude overkwam!!
Het museum was zo als altijd weer mooi om te zien, ik was eerlijk gezegd heel terleurgesteld in de Amhurst opstelling, zag er niet echt goed uit, maar ja jemoet dan wel over de atributen beschikken om alleen maar origineel te laten zien!!
Voor de rest heel leuk gesproken met veel members en als ik de foto's heb laten ontwikkelen dan zal ik die direct posten!!(tja heb nog geeg digicam :( )
De chinees was zoals altijd als ik daar eet uitmuntend!!
Lol Sinister nooit iemand voor jou uit het menu laten kiezen :evil:
Voor herhaling vatbaar!!!

Cain out.........
Laatst gewijzigd door Maj.Cain op 10 apr 2005, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Mooi om te horen dat men de meeting geslaagd vond, persoonlijk vond ik het ook een geweldige dag.
Het weer was ons goed gezind daar het s´morgens tijdens de perimeter wandeltocht mooi droog bleef en het pas s´middags ging regenen toen iedereen genoot in het museum.
De opkomst heeft Nico, Peter en mij enorm doen verbazen, we hadden op 20 man gerekend en stiekem op 30 man gehoopt :roll: , uiteindelijk bleken het er 41 te zijn :P , super 8).
Bij deze wil ik dan ook iedereen hiervoor bedanken, jullie massale opkomst heeft bijgedragen aan deze geweldig mooi en vooral gezellige dag :!: .
Hieruit blijkt dat WO2.nl een van de gezelligste en leukste Nederlandse forum in zijn soort is, iets waar het forumbestuur, moderators en leden met recht trots op mogen zijn :!: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Maj.Cain schreef: Het spijt me mannen maar ik als Slag om Arnhem verslaafde kan dan niet mijn mond houden als een gids fouten maakt tijdens een uitleg, ik had ook eerlijk gezegd veel meer informatie verwacht van zo een gids, bij bepaalde spots vertelde zij maar bitter weinig, terwijl er veel meer verteld kon worden over de eenheden en wapen type's die daar opgesteld stonden en waarom, dat had ons als verzamelaars veel meer aangesproken!!
Dus excuses als ik rude overkwam!!
Ik vond het alleen maar goed dat je haar zo nu en dan verbeterde, ik hoor het liefst juiste feiten ;)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik vond het erg gezellig gisteren! Absoluut voor herhaling vatbaar, wanneer is de volgende meet? Het was erg tof om de gezichten achter de avatars te zien. Het museum heeft een zeer mooie collectie, en ook de wandeling vond ik zeer geslaagd. :) De foto's die ik gemaakt heb plaats ik nog!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Leuk dat er zoveel foto;s zijn gemaakt :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Thx Miesjel!!
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Plaats reactie