Een ramp! (werkstuk verloren)

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Naomi
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 mar 2005, 12:42
Locatie: Rotterdam

Een ramp! (werkstuk verloren)

Bericht door Naomi »

IK HAD EEN HEEL MOOI WERKSTUK GEMAAKT OVER DE TWEEDE WERELDOORLOG,

MAAR TOEN BLEEK NET DAT MIJN DISKETTE..(WAAR IK HET HAD OPGESLAGEN) HET NIET MEER DEED!!!

DUS NU ZIJN AL MIJN GEGEVENS WEG! IK WOU NET MIJN WERKSTUK UITPRINTEN MAAR JA, ALS ALLES WEG IS GAAT DAT NIET ZO GOED!!

WIE EEN GOEDE SITE WEET OVER DE TWEEDE WERELDOORLOG, OF ALS ER IEMAND IS DIE EEN WEKRSTUK VOOR ME HEEFT..


ALSJEBLIEFT!! :?
Naomi
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 mar 2005, 12:42
Locatie: Rotterdam

Bericht door Naomi »

Alsjeblieft, ik heb het echt heel hard nodig, je weet niet wat voor dictator die docent van mij is..:(
Naomi
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 mar 2005, 12:42
Locatie: Rotterdam

Bericht door Naomi »

WAAROM REAGEERT NOU NIEMAND..:oops:
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Naomi,

ik heb even je topic verplaats naar vragen, omdat je vraagt naar informatie over de tweede wereldoorlog, ook heb ik de topictitel iets minder schreeuwerig gemaakt.

Ik dacht dat je je werkstuk over de tweede wereldoorlog al klaar en ingeleverd had en dat je er nog een dikke voldoende voor had ook?
Ik neem aan dat je dus nog een werkstuk hebt moeten maken, waar ging die over?

Heb je helemaal niks meer op de computer staan?

Overigens helpt het niet om binnen 5 minuten 2x te posten.. soms zijn er gewoon niet veel mensen aanwezig op het forum.

Groeten, Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Overigens zijn wij er niet om jouw huiswerk te maken, een werkstuk schrijven moet je zelf doen. Wij willen je graag helpen, maar het echte werk moet je zelf doen.
Voor een kant en klaar werkstuk moet je hier ook niet wezen.
Dan kan je beter naar Scholieren.com gaan met hun werkstukken-onderdeel.
Aan de hand van de gevens die je daar vind, willen wij overigens graag dieper op de materie in gaan hoor, geen probleem.
Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Naomi
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 mar 2005, 12:42
Locatie: Rotterdam

Bericht door Naomi »

Miesjel schreef:Naomi,

ik heb even je topic verplaats naar vragen, omdat je vraagt naar informatie over de tweede wereldoorlog, ook heb ik de topictitel iets minder schreeuwerig gemaakt.

Ik dacht dat je je werkstuk over de tweede wereldoorlog al klaar en ingeleverd had en dat je er nog een dikke voldoende voor had ook?
Ik neem aan dat je dus nog een werkstuk hebt moeten maken, waar ging die over?

Heb je helemaal niks meer op de computer staan?

Overigens helpt het niet om binnen 5 minuten 2x te posten.. soms zijn er gewoon niet veel mensen aanwezig op het forum.

Groeten, Michel.
Oke..

maarre, ja ik had een werkstuk daarover moeten maken, maar we mochten hem opnieuw doen omdat de meeste mensen uit onze klas het helemaal verpest hadden. dus toen moesten we opnieuw gewoon de hele tweede wereldoorlog beschrijven. en nee, ik heb niks meer op de PC staan. ik had het opgeslagen op diskette, maar die is dus kapot heb ik gemerkt.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Je MOET je werkstuk dus niet per sé overnieuw maken, maar mag dit doen omdat de rest dat ook mag.

Ik zou persoonlijk gewoon tevreden zijn met een 7,5 dat is naar mijn mening zeker een mooi cijfer..

Maar wat wil je dan weten van ons, en heb je niks meer aan de links die we je in je eerste topic gegeven hebben? :?
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Naomi
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 mar 2005, 12:42
Locatie: Rotterdam

Bericht door Naomi »

Hm..

naar mijn weten hebben jullie geen links geplaats in mijn topic..:)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=109820#109820

Eerst een 7,5 en nu kwijt voordat je het kunt inleveren? Ik snap er niet meer van :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Naomi
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 mar 2005, 12:42
Locatie: Rotterdam

Bericht door Naomi »

We mochten het overnieuw maken, ik was het helemaal niet kwijt voor het inleveren..:oops:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Aha, ik snap het al na het lezen van de bijdrage van Miesjel die hij schreef terwijl ik de mijne zat te typen.

Maar als je een 7,5 hebt wat is dan het probleem???
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Harro, je kunt het naomi niet kwalijk nemen dat ze moeite doet voor een hoger punt.
Ik vraag me echter af hoe veel moeite er gedaan is?

In je eerste topic zijn wel degelijk een aantal bruikbare links geplaatst:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=103 ... ht=#103177

Overigens vind ik dat je een beetje ongeduldig bent, daar hebben we je in dat topic al op gewezen, maar je blijft maar ongeduldig.

Ik stel voor dat je je vraag iets specifieker stelt (wat wil je nou eigenlijk weten van ons?), en dat je iets geduldiger gaat zijn, anders zal ik dit topic dalijk moeten sluiten.

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Naomi
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 mar 2005, 12:42
Locatie: Rotterdam

Bericht door Naomi »

Nou, we moesten dat werkstuk samen maken, en ik doe het met zo'n meisje, en zij wil het zo graag over nieuwmaken..
Naomi
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 mar 2005, 12:42
Locatie: Rotterdam

Bericht door Naomi »

Miesjel schreef:Harro, je kunt het naomi niet kwalijk nemen dat ze moeite doet voor een hoger punt.
Ik vraag me echter af hoe veel moeite er gedaan is?

In je eerste topic zijn wel degelijk een aantal bruikbare links geplaatst:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=103 ... ht=#103177

Overigens vind ik dat je een beetje ongeduldig bent, daar hebben we je in dat topic al op gewezen, maar je blijft maar ongeduldig.

Ik stel voor dat je je vraag iets specifieker stelt (wat wil je nou eigenlijk weten van ons?), en dat je iets geduldiger gaat zijn, anders zal ik dit topic dalijk moeten sluiten.

Michel.
Sorry..

Ik zal niet meer ongeduldig zijn.. :o
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Dan moet dat meisje ook maar eens wat moeite gaan doen.

Als je het samen met iemand doet, hoe komt het dan dat alles op 1 diskette staat? Heeft zij niks op haar computer staan, slaan jullie tussentijds niks op?

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gesloten