info over materialen.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Solid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 apr 2005, 20:17
Contacteer:

info over materialen.

Bericht door Solid »

Kan iemand mij aan een site helpen waar info op staat van allerlei verzamelstukken die nog op de markt zijn???Bv: over medailles en verschillende kostuums en helmen en wapens enzo ??? als iemand mij kan helpen gelieve het te melden .....


Bedankt
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

http://wing.chez.tiscali.fr/ETO_Militaria.html

voor us militaria (niet te koop maar geeft goede weergave over de bepaalde verzamelstukken)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Er zijn ook heel wat boeken te koop met veel info!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Solid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 apr 2005, 20:17
Contacteer:

Bericht door Solid »

Bedankt voor de tip maar kent er nog iemand een site in het nederlands duits of engels frans ligt me namelijk niet zo goed duits ook wel niet echt maaar toch iets beter dan frans :P
Solid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 apr 2005, 20:17
Contacteer:

Bericht door Solid »

Sorry nu zie ik ook dat er ook in het engels uitleg op de site wordt gegeven maar ik sta nog altijd open voor nieuwe sites !!!
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

http://www.canadiansoldiers.com/ Alles over de canadees!
http://www.feldbluse.de/ repro en origineel Us/ Brits/Duits
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
thedutchdevilo
Lid
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 apr 2005, 23:08
Locatie: Groningen

Bericht door thedutchdevilo »

Waarom heb je bij quartermaster nog een inlognaam nodig om de duitse verzamel spullen te bekijken?
Is niet erg van deze tijd meer in mijn ogen,het net staat vol met duitse verzamelspullen , en er staat een duidelijke waarschuwing(lijkt mij genoeg)
:evil:
There can be only one...!
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Bij westland zou ik als beginnend verzamelaar niets kopen, veel te duur.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

101st Michiel schreef:Bij westland zou ik als beginnend verzamelaar niets kopen, veel te duur.
Is niet helemaal waar! Je kan er best leuke stukken kopen voor redelijke prijzen. Als ik altijd bij hem langs ga kan ik meestal wel wat aan de rpijs doen. En lang niet met alles is hij duur.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

thedutchdevilo schreef:Waarom heb je bij quartermaster nog een inlognaam nodig om de duitse verzamel spullen te bekijken?
Is niet erg van deze tijd meer in mijn ogen,het net staat vol met duitse verzamelspullen , en er staat een duidelijke waarschuwing(lijkt mij genoeg)
:evil:
Is toch niet erg! Gewoon ff een mailtje sturen en je krijgt een gebruikersnaam en paswoord...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Darryl schreef:
thedutchdevilo schreef:Waarom heb je bij quartermaster nog een inlognaam nodig om de duitse verzamel spullen te bekijken?
Is niet erg van deze tijd meer in mijn ogen,het net staat vol met duitse verzamelspullen , en er staat een duidelijke waarschuwing(lijkt mij genoeg)
:evil:
Is toch niet erg! Gewoon ff een mailtje sturen en je krijgt een gebruikersnaam en paswoord...
En die zullen bij iedereen wel hetzelfde zijn :D
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Haha, jah denk het ook!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Nico Roelofs schreef:
101st Michiel schreef:Bij westland zou ik als beginnend verzamelaar niets kopen, veel te duur.
Is niet helemaal waar! Je kan er best leuke stukken kopen voor redelijke prijzen. Als ik altijd bij hem langs ga kan ik meestal wel wat aan de rpijs doen. En lang niet met alles is hij duur.
Oh, dat wist ik niet.... Dan zal ik die site wel eens inspecteren :)
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Plaats reactie