Reacties/foto's forum meeting

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Schoonoord
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

SiNiStEr schreef:Neeh volgens mij heeft niemand haar gevraagdt te poseren voor de foto, maar kan iemand mij inmiddels de naam van dat restaurantje geven?

http://www.restaurant-schoonoord.nl/index.htm


kijk eens aan
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Philip,ABRG schreef:
Jurryt schreef:
Guido schreef:je die serveerster.. holy shit.. mn ogen uit gekeken!

http://www2.wo2.nl/meet/20050409/martij ... 500068.JPG

wat denken jullie hier van? m42 Luftwaffe DD ?? :?
Ja, Jan en ik dachten ook al van "huh?"
Dit RAD uniform, komt uit een museum in duitsland, is verkregen via een RAD veteraan, welke bij de westervoortse brug zat met een flak stelling, RAD eenheid 6/212
Intressant, ik heb het museum zaterdag al gemaild over deze RAD man, er klopt in mijn ogen namenlijk nog iets niet aan de opstelling. Ik heb alleen nog geen bericht terug gehad.

Weet iemand of er een speciaal adres is waar ik naar toe moet mailen voor dit soort zaken, of een nummer dat ik kan bellen?

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

domme vraag misschien maar wat klopte er dan niet :oops:
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik ben er niet zeker van ofdat het fout is, maar de man heeft een FAD speldje op de plaats waar een RAD Traditiebadge eventueel zou moeten zitten op het schuitje dat achter zijn riem gestoken is.

Alleen is deze mannequin van ver na de FAD tijd, hij heeft namenlijk bijv. een 1939 model RAD uniformjas aan en een spagen waarin bijv. de westwall medaille vertegenwoordigd is.

Naar mijn weten hoort een RAD speldje dus niet meer gedragen te worden op een RAD schuitje :?

Michel.

Edit: Reageren hierover graag per pb, zodat we niet te ver off-topic geraken.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

oke bedankt

niet dat ik heel erg veel snap van die afkortingen maar ik ben al wel een stuk verder
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

bertjan schreef:
SiNiStEr schreef:Neeh volgens mij heeft niemand haar gevraagdt te poseren voor de foto, maar kan iemand mij inmiddels de naam van dat restaurantje geven?

http://www.restaurant-schoonoord.nl/index.htm


kijk eens aan
Geweldig bedankt, zal het mailtje meteen even versturen. :lol:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ook de helm die hij op had.. m42 Luftwaffe met 2 plaatjes.. a big NONO
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

iedereen even mailen!!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Keb al namens het hele forum gestuurd, maar mocht je individueel nog wat willen sturen dan kan dat natuurlijk altijd. Zie ook het onderwerp 'Mailtje aan restaurant Schoonoord...'. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

SiNiStEr schreef:Ok teveel dingen waarop ik nog moet reageren :P , maar ik zal een poging doen:

Miesjel: Een ding weet ik wel ik laat Maj. Cain nooit meer mijn Chinese eten uitkiezen :P ;). Toen het eten eenmaal geserveerd was en ik de eerst happen had genomen bleek het eten F*CKING heet te zijn!!! Ik verbrandde echt van binnen. Toen zei Maj. Cain dat het inderdaad best heet eten was(Maj. Cain: 'Houd je daar dan niet van????) :full: :x :r . Vervolgens zegt hij even later dat je er ook nog ontzettend van aan de sch**t raakt(Maj. Cain: 'Vind je dit al erg? Wacht maar tot morgen :evil: ) :lol: :P .

Peter: Neeh dat was niet zo'n charmante foto neeh :P ;).

Jeroen1944 en de rest waarmee ik in het restaurant zat: Dat was zeker een lekker ding wat daar voor serveerster speelde voor de eerste keer. :mrgreen: Ze keek me nog even heel leuk aan toen die bitch samen met haar kwam vertellen dat ze ons vergeten waren. 8) Met haar had ik wel een afspraakje willen hebben. :lol: Maareh hoe heette dat restaurant ook al weer waar we toen zaten? Als ik die naam heb zal ik kijken of ik nog contact op kan nemen met dat restaurant om namens ons forum nog even de complimenten over te maken naar dat meisje toe. :lol: :wink:
Nu eerst maar eens goed de menu kaart van de chinees in Groenlo bestuderen voor de volgende meet :wink: , daar de volgende meet wel weer gehouden wordt in de buurt van een chinees :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Mooyman schreef:
SiNiStEr schreef:Ok teveel dingen waarop ik nog moet reageren :P , maar ik zal een poging doen:

Miesjel: Een ding weet ik wel ik laat Maj. Cain nooit meer mijn Chinese eten uitkiezen :P ;). Toen het eten eenmaal geserveerd was en ik de eerst happen had genomen bleek het eten F*CKING heet te zijn!!! Ik verbrandde echt van binnen. Toen zei Maj. Cain dat het inderdaad best heet eten was(Maj. Cain: 'Houd je daar dan niet van????) :full: :x :r . Vervolgens zegt hij even later dat je er ook nog ontzettend van aan de sch**t raakt(Maj. Cain: 'Vind je dit al erg? Wacht maar tot morgen :evil: ) :lol: :P .

Peter: Neeh dat was niet zo'n charmante foto neeh :P ;).

Jeroen1944 en de rest waarmee ik in het restaurant zat: Dat was zeker een lekker ding wat daar voor serveerster speelde voor de eerste keer. :mrgreen: Ze keek me nog even heel leuk aan toen die bitch samen met haar kwam vertellen dat ze ons vergeten waren. 8) Met haar had ik wel een afspraakje willen hebben. :lol: Maareh hoe heette dat restaurant ook al weer waar we toen zaten? Als ik die naam heb zal ik kijken of ik nog contact op kan nemen met dat restaurant om namens ons forum nog even de complimenten over te maken naar dat meisje toe. :lol: :wink:
Nu eerst maar eens goed de menu kaart van de chinees in Groenlo bestuderen voor de volgende meet :wink: , daar de volgende meet wel weer gehouden wordt in de buurt van een chinees :lol: .
Roger that!! :lol: :wink:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Goh en ik maar denken dat ik hopeloos was qua vrouwen, maar jullie zijn echt het toppunt :lol:
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

haha :P
Starting up again
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Getver, nou ik dit lees en zie krijg ik zin in een volgende meeting, me will be there... toch wel redelijk snel, hoop ik?
Plaats reactie