Kijkerstip: De Slag om Stalingrad

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Maximus
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 mar 2003, 01:46

Bericht door Maximus »

Helaas is het vaak snacht maar bijna elke dag(nacht) op discovery channel een docu over WO2.
mooi en duidelijk
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Inderdaad. 'Battlefield' toch? Dat is inderdaad een hele goede serie die duidelijk verteld hoe een slag is verlopen. Ik denk dat de meeste mensen op dit forum die Discovery Channel hebben het wel eens gezien hebben. Zaterdagmiddag rond een uur of 6 (in de namiddag in elk geval) komt het ook altijd.
Bij mij thuis geldt: zaterdagmiddag=Discovery middag. :D

Ik moet zeggen dat ik die docu over Stalingrad op NL2 ook enorm goed vond. Heb zowaar alle afleveringen gezien!!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

VANAVOND (DONDERDAG 13 MAART 2003) ROND 23.30, UUR OP NEDERLAND1, WORD DE SERIE OVER STALINGRAD HERHAALT. IEDEREEN DIE DE EERSTE AFLEVERING HEEFT GEMIST KAN HEM DUS ALSNOG ZIEN/OPNEMEN.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

ben ik mooi klaar mee dan, mijn tv heeft geen ned 1 en de kanaal zoek functie is verrot.
Just my luck
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Miljaar, alwéér gemist


:yearning:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Marcfire
Lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 dec 2003, 12:49

Bericht door Marcfire »

Hoi allemaal, dit is mijn eerste bericht op deze interessante site.

Ik kan iedereen het boek 'opmars en ondergang in Stalingrad' aanraden, veel ooggetuigen verhalen en te bizar voor woorden soms. Het geeft een goed verslag van het begin tm de ondergang van het leger van het 6e leger van Von Paulus.

Kan iemand mij vertellen hoe ik op deze site snel kan zien wat de nieuwe berichten zijn van de gebruikers? Op de Band of Brothers site is dat heel makkelijk, maar ik kan het hier nog niet zo snel vinden.

Marc
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Op de beginpagina van dit forum zie je links icoontjes in de vorm van een blad voor elk onderwerp. Heeft dit blad een oranje kleur, zijn er nieuwe berichten in dat onderwerp.
Marcfire
Lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 dec 2003, 12:49

Bericht door Marcfire »

Hey tnx,

Iedereen fijne dagen toegewenst trouwens
Plaats reactie