Panzer hoofdjes

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
LAHsoldier12
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 04 sep 2004, 21:15
Locatie: De Meern (utrecht)

Bericht door LAHsoldier12 »

ja die heeft er verstand van.

Jeffrey.
Verwunden mein Herz mit eintönige Mattigkeit
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

LAHsoldier12 schreef:ja die heeft er verstand van.

Jeffrey.
Hallo,

Ik heb zelf geen ervaring met dergelijke panzer doodskoppen... Ik zal er daarom ook geen oordeel over vellen. Ik zal ze morgen anders eens plaatsen om WA forum. Maar de prijzen voor dergelijke doodkoppen liggen idd niet erg hoog...

MvG,
willysproject
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

En die opmerking over zien er niet gedetaileerd uit is niet echt opgaand omdat deze hoofdjes in VEEEEEEEEEEL verschillende modellen en mallen werden gemaakt. Guido ik heb zelf een 100% origineel hoofdje...spreek me eens aan op msn dan maak ik een foto voor je kun je vergelijken...

MVG Sebas
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Hallo Guido,

Mijn kraagspiegels zijn binnen, ik ga vrijdag foto's maken voor jou. Maar ik denk dat vergelijken niet veel zal uithalen omdat mijn kopjes met platte pinnetjes bevestigd zijn, en de jouwe met naaldpinnetjes, wat ze waarschijnlijk van een andere maker maken.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ah dat is jammer.. nou goed.. ik heb al veel mensen gesproken en laten zien.. tot nu toe geen negatieve reacties
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Nope Giel, mijne hebben ook platte pinnetjes aan de boven en onderkant, dit hoeft niet perse een andere maker te zijn maar dit kwam vaker voor omdat de platte voor de kraagspiegels waren en die andere ook voor op andere dingen...maar dit heb ik ergens gehoord/gelezen op en forum. Maybe WA-forum...doe daar eens een search Guido!
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Ik ben niet zo gecharmeerd van dat forum... ze kijken alleen maar naar het aantal posts van iemand en als het boven een bepaald aantal is reageren ze pas op je topic. dus met andere woorden moet je daar eerst de boel af liggen slijmen voordat je uberhaupt een reactie mag verwachten.. en dan nog, af en toe lijkt het net of ze telepatisch zijn ofzo, want waar sommige verzamelaars die al 20 jaar lang verzamelen 15 min. de tijd nodig hebben in eigen handen en nog niet zeker zijn. bestempelen hun al meteen als kopie of orgineel.. Sbas jij mag ze van mij op dat forum zetten als je dat wil.. maar veel waarde hecht ik er niet aan..
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Nee ik bedoel doe eens een search en kijk naar de verschillende geposte pics en verglijk...

:)
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Ze zijn volgens mij wel Ok. Kan het alleen van voren zeggen omdat ik de achterkant niet ken. Je ziet dat namelijk niet op de jas.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Guido schreef:Ik ben niet zo gecharmeerd van dat forum... ze kijken alleen maar naar het aantal posts van iemand en als het boven een bepaald aantal is reageren ze pas op je topic. dus met andere woorden moet je daar eerst de boel af liggen slijmen voordat je uberhaupt een reactie mag verwachten.. en dan nog, af en toe lijkt het net of ze telepatisch zijn ofzo, want waar sommige verzamelaars die al 20 jaar lang verzamelen 15 min. de tijd nodig hebben in eigen handen en nog niet zeker zijn. bestempelen hun al meteen als kopie of orgineel.. Sbas jij mag ze van mij op dat forum zetten als je dat wil.. maar veel waarde hecht ik er niet aan..
Guido, moet je dat nu echt elke keer aanhalen :roll: :wink:
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

als de vraag aan mij wordt gesteld daar te kijken of te posten... JA :P
Plaats reactie