Knip uit "Bodemvondsten", met gebral van WOLF

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Ik gooi dit draadje maar dicht voordat er weer allerlei rare dingen over en weer gegooit worden zonder dat mensen na gedacht hebben wat voor gevolgen dat misschien dat voor andere hebben.

WOLF heeft een ban en kan dus ook niet meer reageren.

Mensen die zich misdragen worden gewaarschuwd door een moderator en/of door de admins. Luisteren ze daar niet naar dan krijgen ze een (tijdelijke) ban.

De taak van de forum leden is alleen mensen die zich misdragen aan te geven bij 1 van de moderators en/of admins en zich zelf koest te houden. Anders wordt het 1 grote puinhoop.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Om even als laatste iets aan dit draadje toe te voegen:

Zoals wellicht gezien, zijn er de laatste tijd nogal wat bans geweest. Normaal is dat dus niet nodig, dat is ook in de [ban]-lijst (zie mededelingen-forum) te zien, want het een jaar rustig geweest is.

Aangezien WOLF, derrick, S@NL - MCA, en bijhorende klonen allen afkomstig zijn vanaf één en dezelfde provider én het feit dat WOLF fel reageerde vanaf het moment dat de relschoppers eraf geschopt werden, denk ik te weten dat ze met elkaar te maken hebben.

Aangezien het dan gaat om een systematische aanpak om een forum kapot te maken denk ik niet dat een tweede kans gerechtvaardigd is.

Hoewel ik in de openingspost nog ergens aangegeven heb dat hij terug mocht komen indien het gros van de gebruikers andersdenkend is, is er intussen genoeg bewijsmateriaal bijgekomen om hier anders over te denken.

Daar wilde ik het graag bij laten, vandaar dat 't slotje van Willem dus kan blijven staan.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten