Waarschuwing, qoophandelaar Bevo

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Waarschuwing, qoophandelaar Bevo

Bericht door Roel R. »

Ik wil iedereen waarschuwen voor de qoophandelaar Bevo. Deze man is in mijn ogen een gevaar. Ik heb bij hem twee lotjes gekocht deze week. Deze lotjes heeft hij mij toegezonden en zijn vanmorgen aangekomen. Het totaalbedrag is 4 euro. Ik had nog niet de kans gehad deze 4 euro over te maken.

Meneer was schijnbaar erg in de war, en heeft vannacht het telefoonboek gepakt en is om 4 uur 's nachts alle mensen met mijn achternaam in Limburg gaan bellen. Hij heeft oa mijn tante wakker gebeld. Hij deed zich voor als een zekere Dubrovnic van een politiedienst. Mijn tante moest mijn nummer geven anders zou er een politie-inval plaats vinden in mijn woning. Op de achtergrond draaide deze meneer een bandje met politiescanner geluiden zoals we vallen nu binnen <piep> etc. De politie-inval zou draaien om wapens die ik in mijn collectie zou hebben. Ik verzamel echter geen wapens.

Mijn tante is hier heel erg van geschrokken. Heeft mijn nr. niet gegeven maar dat van mijn vader. Die is enkele minuten later weer gebeld door deze Dubrovnic van de "politie". De man wou 46 euro van me hebben anders zou de politie bij me binnenvallen. Mijn vader heeft opgehangen.

Om 5 uur belde de man weer terug. Hij belde mijn vader voor de tweede keer wakker. Dit keer noemde hij zijn echte naam, Titselaar. Hij was van Bevo militaria en moest snel geld van mij hebben anders kwam hij me opzoeken. Mijn vader heeft gezegd dat hij zijn pilletje moest innemen en moest gaan slapen.

10 minuten hierna belde meneer Titselaar weer. Schijnbaar onder invloed riep hij "Hier ben ik weer, ik heb mijn pilletje ingenomen" tegen mijn vader. Waarna mijn vader weer opgehangen heeft.

Ik heb deze Bevo militaria zojuist gemaild.
Beste Dhr. Stitselaar,

Ik blijf beleefd. Want zo ben ik nu eenmaal. Ik vind het zeer triest om te vernemen dat u 's nachts diverse familieleden van mij wakker belt en schrik aan jaagt. Hierover is bij de politie een aanklacht ingediend en dit zal ook aan qoop.nl gemeld worden.


Ik heb diverse weken last gehad met mijn e-mail account. Veel emailtjes zijn door een fout geïnstalleerd spamfilter verwijderd. Uw mail viel daaronder. Ik heb vandaag enkele mailtjes kunnen terugvinden.

Waarom heeft u mij niet via qoop, mail benaderd?
Waarom belt u midden in de nacht familieleden wakker? Waarom belt u mij niet op een normaal tijdstip? Waarom speelt u spelletjes met vreemde namen, dreigementen met politie-invallen?

Het geld is overgemaakt. Hierna wil ik niets meer van u horen,

Gr Roel
Ik waarschuw iedereen hier op dit forum voor deze man. Kijk met hem uit, misschien staat hij ineens aan je deur!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Wat een ziek persoon :? :shock: Bedankt voor het melden!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik vind het bijzonder vreemd relichunter. Ik heb in het verleden met succes zaken gedaan met deze man. Ik snap niet waarom hij zo'n agressieve benadering kiest.....
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

omg wat een zielig persoon.

Ik zou de ECHTE flikken eens bellen :)
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

Ik heb bij deze man een aantal maal wat gekocht via marktplaats.nl. Ik heb nooit problemen met hem ondervonden, maar misschien heb ik geluk gehad :/ Ik vind het in ieder geval zeer spijtig om te horen dat mensen zo met elkaar omgaan. Wanneer je gebruik maakt van sites als qoop en marktplaats, is er toch een groot element van vertrouwen in het spel. Wanneer iemand dit soort zieke grappen uithaalt gaat de lol er snel vanaf. Trouwens goed dat je dit ook gemeld hebt bij de politie!
Hic manebimus optime
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

Hee roel

ik denk dat je er goed aan hebt gedaan de politie te bellen
dit valt in de cat. dominic van rumst ( die overigens door mij van markplaats is verwijderd na zijn laffe handeling )

groeten van niels
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Roel, ik had zoals gilles zegt de echte flikken erbij gehaalt hoor. Inderdaad raar persoon, zeker omdat hij al eerder zaken met je gedaan had :? .
Misschien was hij onder invloed van?
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik heb een tijdje problemen gehad met mijn email, en misschien ben ik wel fout geweest in deze zaak. Als het zo was, dan zou ik dat direct toegeven. Maar het gaat om qoop lotjes , 2 x 2 euro van deze week nog.

Hij had me gewoon per email, telefoon kunnen benaderen op een normaal tijdstip. Van dit soort acties ben ik niet gediend. En Giel, mijn vader heeft de politie gebeld...
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Hehe Die BEVO gast staat al een jaar op mijn zwarte lijst van Qoop, rare gast is dat!

Waarschijnlijk had ie er eentje teveel op ofzo, geen id?
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

vage gozer:S .....ik ga hem op mijn zwarte lijst zetten
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Vanuit Dealer/ verkoper feedback naar hier gelinkt. Daar (eventueel) verder.
Gesloten