stuk geweer

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

101st Michiel schreef:Zal ik doen Johan ;). Bij nader inzien; 40 euro was inderdaad wat veel :P
Ik heb een probleem.... :oops:

Eigenlijk een vraag...

Het treft mij enorm dat sommigen bij het aanschaffen van items steeds elke euro in 2 willen bijten... maar wanneer men dan iets heeft (gekocht, gevonden of gekregen) stelt men telkens de vraag: "Hoeveel is dit waard?..." :( :/

Hoe komt dat???

MvG,
willysproject
Gebruikersavatar
posse
Lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 09 dec 2004, 13:42
Locatie: België

Bericht door posse »

Waarschijnlijk omdat de mensen bevestiging willen dat ze niet te veel betaald hebben ? Ik denk dat het uit schrik is dat je een 'heleboel' meer zou betaald hebben dan iemand anders...

:?
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja en gewoon uit nieuwsgierigheid of je iets waardevols hebt...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

RelicHunter44 schreef:Ja en gewoon uit nieuwsgierigheid of je iets waardevols hebt...
Dan moet je er ook voor betalen... En dat lijkt bij sommigen het probleem te zijn...
Of denk je echt dat je tegenwoordig op een rommelmarkt een M-42 jumpsuit zult vinden voor 30 euro of een originele SS helm zal kunnen kopen omdat de verkoper "niet echt weet wat het is en er van af wil zijn"??? Einde jaren '40 was dat mss nog mogelijk... Tegenwoordig moet je daar gewoon niet meer aan denken...

MvG,
Willysproject
Gebruikersavatar
posse
Lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 09 dec 2004, 13:42
Locatie: België

Bericht door posse »

Dan moet je er ook voor betalen... En dat lijkt bij sommigen het probleem te zijn...
Of denk je echt dat je tegenwoordig op een rommelmarkt een M-42 jumpsuit zult vinden voor 30 euro of een originele SS helm zal kunnen kopen omdat de verkoper "niet echt weet wat het is en er van af wil zijn"??? Einde jaren '40 was dat mss nog mogelijk... Tegenwoordig moet je daar gewoon niet meer aan denken...
daar sla je natuurlijk de nagel op de kop! Maar het is makkelijker om de doorgaands 'juiste' prijs van een 'goedkoper' voorwerp vast te stellen dan een 'specialer' uniek stuk, denk ik toch. Vandaar dat sommigen zich willen richten naar 'een juiste prijs'...
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

ik was gewoon nieuwschierig ik vraag het ook als ik het zelf gevonden heb! :|
борьба за нашу родину вы трус!
Plaats reactie