Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik snap echt niet waarom zo'n man direct raar gaat doen. Hij had me gewoon overdag kunnen bellen en dan had ik hem netjes tewoord gestaan. En als dan bleek dat ik fout zat, had ik dat ook netjes toegegeven. Maar dit is geen manier van doen :(
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Aan Roel: Echt een trieste man zeg. Kan maar niet begrijpen waarom iemand zo doet. Vind dit een vreemde zaak en goed dat je dit bij de figuren in blauw hebt gemeld (ookal doen die er toch niks aan).

Zelfde verhaaltje met Dominic, die mij uitscheld voor ****** jood en zegt dat alle nederlanders bedriegers zijn. Als je militaria verzamelt kan je dit toch niet maken! Zelfs een belg mailde me en zei dat ie het erg triest vond van Dominic en dat hij hoopte dat wij niet dachten dat alle belgen zo zijn. Ik moet hem niet tegen komen in elk geval. Maarja, laat ik er maar over ophouden voordat de site vol staat. Ben namelijk niet de enige.

Heb zelf goede zaken gedaan met:

Killingspree
Peter
En Michael

Slecht:

Dominic en Bart ***

Heb nog met meer mensen zaken gedaan maar zou hun namen hier niet weten dus.

edit proos: op verzoek achternaam geanonimiseerd 16-7-2014
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Positief:

Casper Reynders
Joey pirnay
Pjupie(nick)
Stengun(jeroen)
en meer

Negatief

Leo de wit omdat hij mij belachelijk zit te maken op alle forums enz..
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik ben net even bij mijn tante geweest, die de hele nacht wakker heeft gelegen na het telefoontje.

Tegen haar heeft hij gezegt dat het om een levensbedreigende situatie ging in verband met internationale wapenhandel.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Roel R. schreef:Ik ben net even bij mijn tante geweest, die de hele nacht wakker heeft gelegen na het telefoontje.

Tegen haar heeft hij gezegt dat het om een levensbedreigende situatie ging in verband met internationale wapenhandel.
wat een klojo
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Is dit forum nu HYPOCRIET of niet!!! Mijn topic wordt afgesloten omdat ik mensen waarschuw en er worden namen weg gehaald. En ik krijg volop kritiek hiervoor!!! En omdat meneer Roel een mod. is kan dit allemaal wel en wordt er geen actie ondernomen en wordt er zelfs doorgelinkt...

SLECHT HOOR!
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Beste Sebas, Ik had dat als mod zelf moeten weten dat het niet mocht. Ik was echter zo ondersteboven van wat er gebeurd was dat ik dat vergeten was.

Sorry... Maar je word ook niet iedere dag door de "politie" wegens internationale wapenhandel opgebeld ...
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

Jongens luister

ik begrijp sturmman ook heel goed. ik mocht ook niets zeggen over dominic van rumst dus daar geef ik hem gelijk in !

het is zo dat het over een bedreiging gaat ! iemand midden in de nacht opbellen invm wapens terwijl roel verdomme nog geen bajonet in huis heeft. IK heb zelfs niets meer in huis wat niet mag laat staan roel !

iemand die zich voordoet als iemand anders omdaar mee stennes te schoppen is al strafbaar !

ik ben er over aan het twijfelen meneer bevo een mail te sturen dat ik hem naar het voorval van een vriend en mede verzamelaar op de zwarte lijst heb gezet

zijn er meer mensen die het zelfde zouden willen doen om deze actie te wreeken ?

gr van niels
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Bedankt voor de steun maar laat het maar verder via qoop en de politie lopen ;)
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

Ik heb in het verleden goed zaken gedaan met :

Peter
Jeroen 1944
Roel R.
Sander VW
K98s
Renzo Velema
1940-1945

voor de rest nog diverse mensen maar goed

groeten van niels
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ondertussen ook goede zaken gedaan met:
K98s ( al een tijdje geleden )
Niels

Cheers Chaps!:)
Daar is 'ie weer!
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Hehe das idd al tijd terug maarja, was wel goed en snel toen. Ook bij Niels altijd perfect!

Maar zag zojuist die BEVO weer op Mp. Had al bod gedaan maar gelukkig niet bevestigd.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

wat een verhaal!
die mens is ziek...
hopelijk kom thet allemaal in orde!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

k98s schreef:Hehe das idd al tijd terug maarja, was wel goed en snel toen. Ook bij Niels altijd perfect!

Maar zag zojuist die BEVO weer op Mp. Had al bod gedaan maar gelukkig niet bevestigd.
Zeker,zeker! Op deze manier zaken doen, daar hou ik wel van! :) Ik heb ook goede zaken gedaan met Tommy Vervest, 100% eerlijke US militaria en een goede, snelle afhandeling! :)
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Jan
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 06 dec 2003, 12:59

Bericht door Jan »

Hey

Ik heb goeie zaken gedaan met:
Nico
Jurryt

Slechte zaken met:
Sander VW

Jan
Plaats reactie