Een nieuwe paus

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

sjah kan best Harro maar ik denk dat er tussen die 117 ofzo zeker dat het er waren er toch wel 1 of 2 te vinden waren die minder op hun kerfstok hadden?

kijk als paus heb je eigenlijk een voorbeeldfunctie en nou ja als er een paar zwarte pagina's in je levensboek zitten denk ik dat je de job beter zou geen aan iemand die er zo min mogelijk heeft
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Waar we het dus niet over eens zijn is de definitie van de begrippen "kerfstok" en "zwarte pagina's"
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
de loos
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 apr 2005, 19:22
Locatie: Duffel, Belgie
Contacteer:

Bericht door de loos »

jeroen1944 schreef:wat een gezeik over jopie popie!!!! Lach er eens mee, iedereen heeft zn goede kanten en slechte kanten.
dat vind ik ook
iedereen heeft toch een menig :?
of je daar nu tegen kunt of niet.....pech dan :?
http://www.remaindersofww2.tk ! (forten rond antwerpen)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wie kan er dan niet tegen een mening volgens jou? :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

de loos schreef:ik vind persoonlijk dat marc 82 recon gelijk heeft
ik vind dat niet kunne :?
Harro schreef:Misschien kan "de loos" dan reageren op mijn vragen aan "Marc 82 recon"...

- HJ, dus? Is dat een misdaad dan?

- In 1944 in het Duitse leger. Eens zien, geboren in 1927 dus dat was gewoon als dienstplichtige. Wat is daar misdadig aan?

- Jij hebt hard bewijs dat hij mensenlevens op zijn geweten heeft? Wow, deel het met ons dan! Dat is unieke informatie!

Verschillende bronnen zeggen dat Radzinger in 1945 deserteerde!

Arjen: Verder ben ik wel tegen deze paus maar niet om zijn "oorlogsverleden" (het is die heisa nauwelijks waard) maar vanwege zijn uitgesproken conservatieve standpunten m.b.t. aids, voorbehoedsmiddelen, verkrachting, abortus, feminisme, etc.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Harro schreef:Waar we het dus niet over eens zijn is de definitie van de begrippen "kerfstok" en "zwarte pagina's"
sjah kunnen we over blijven discussie voeren maar waarom zoveel pagina's opvullen als het toch niet veranderd wat we beide er van vinden?
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Marc 82 Recon schreef:sjah kunnen we over blijven discussie voeren maar waarom zoveel pagina's opvullen als het toch niet veranderd wat we beide er van vinden?
Een discussie over een onderwerp valt of staat toch niet met het veranderen van iemand zijn mening??? :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

sjah das waar Harro maar ik heb geen zin om elke keer te blijven herhalen
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Waarom zou je herhalen? Wat je eerder schreef is bekend, het gaat juist om antwoorden op nieuwe vragen.

Maar laten we er een punt aan breien want zo gaan we eindeloos door :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

juist
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Harro schreef:Jeroen: het was "popie jopie"
Hey jij hebt goed opgelet Harro :) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Enigma
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 mar 2005, 11:25
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Enigma »

Tijd om ook een duit in het zakje te doen. Ik heb er geen probleem mee dat Ratzinger paus is geworden. Zelf ook al zou hij honderden vliegtuigen hebben neergehaald, dan nog is het een koorknaapje in vergelijking bij de slagers die in het verleden tot paus werden uitgeroepen. Kruistochten, katharen uitroeien, inquisitie, ordinaire machtspolitiek: de geschiedenis van het katholicisme is met bloed geschreven. Ratzinger is een oude man van 78 dus de kans is groot dat het hele circus over een paar jaar weer opnieuw begint. Hadden ze geen kwieke vijftiger kunnen kiezen? Ik vond die kardinaal uit Togo trouwens ook wel een geschikte opvolger. Die schijnt een groot gevoel voor humor te hebben en dat is in Vaticaanstad nooit weg.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Gevoel voor humor schrijven ze Ratzinger ook toe.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

John Cleese for Pope!!!
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise...surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our *three* weapons are fear, surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our *four*...no... *Amongst* our weapons.... Amongst our weaponry...are such elements as fear, surprise.... I'll come in again.

Maar nu gaan we rap off-topic
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie