KLaagbalk

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Ik kan met doodergeren aan "betweter-moderators" op forums!

Jurrie

(PS: op DIT forum nog niet gezien:P)
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Zo, even een ouwetje van stal gehaald! Ik kan me niet voorstellen dat er niks te klagen valt! Waar ik me de laatste tijd enorm aan irriteer zijn de slecht gedubte cosmeticareclames. Omdat je het waard bent en dergelijke bollocks nog meer, en het komt nog met de werkzame stof lipiden ook nog! Da's gewoon vet! Hydratering, wat word ik daar simpel van! Op deze wijze wordt vrouwen een minderwaardigheidscomplex aangepraat, zonder anorexia hoor je er blijkbaar niet bij! Ook erg irritant is de opmars van cosmetica voor mannen, die hebben ook een gevoelige huid, maar stoer moeten ze zijn ( Dat voelt goed :r met z,n créme na het scheren.. ) Er wordt je via slimme marketeers een complex aangepraat en vervolgens wordt er nutteloze rotzooi in je maag gesplitst. Kortom:
Klagen mag! Leef je uit!! :wink:
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Ik erger me aan mensen die eerst doen alsof ze het leuk vinden en achter mn rug om niet leuk vinden

Ik erger me *- hier stond een generalisatie - *

Ik erger me *- hier stond een generalisatie - *

Ik erger me aan marokanen die denken dat ze NL over kunnen nemen

Ik erger me aan Racisten(die tegen de nederlanders zijn)

Ik erger me aan repro spul en iedreen die dat na maakt!!!!

mvg


(Wh kledingszak , WH affe , SA Affe , Naoorlogsmunutie , WH etensblik

/Edit Martijn Van mij aan veel dingen ergeren, maar je mag hier niet generaliseren. De uitspraken die ik heb weggehaald, waren dat overduidelijk. Je andere ergernissen zijn ook op het randje, maar kunnen nog als mening worden geïnterpreteerd. Ze zeggen vooral iets over je denkwijze.
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Ik erger me aan polen die jatten en rijden mn tantes omver

( Ik erger me aan polen die jattten en mn tantes omver rijden en dan doorijden)
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Michael_Wittmann schreef:Ik erger me aan mensen die eerst doen alsof ze het leuk vinden en achter mn rug om niet leuk vinden

Ik erger me ---

Ik erger me ---

Ik erger me aan marokanen die denken dat ze NL over kunnen nemen

Ik erger me aan Racisten(die tegen de nederlanders zijn)

Ik erger me aan repro spul en iedreen die dat na maakt!!!!

mvg


(Wh kledingszak , WH affe , SA Affe , Naoorlogsmunutie , WH etensblik
Hallo Michael,

bespeur ik hier een racistische ondertoon? Dit soort uitlatingen heb ik persoonlijk moeite mee.... rotzakken heb je onder elke volkeren en waar je het vandaan hebt dat iedere allochtoon een dief/ crimineel is mag je me uitleggen. Bovendien denk ik niet dat dergelijke uitlatingen op dit forum gewenst zijn....

/Edit Martijn, Hier even de quote aangepast. Verder deel ik deze mening over de betreffende persoon.
Daar is 'ie weer!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik erger me aan Nederlanders die mensen uit een ander land afkomstig zijn, maar wél de Nederlandse nationaliteit hebben (hoe ze daar aan komen mag Joost weten, maar daar hebben we het niet over ;) ) over één kam willen scheren...
Laatst gewijzigd door 779 op 23 apr 2005, 11:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Wat repro betreft deel ik je ergernis, de overige uitlatingen vind ik nogal kortzichtig.
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

779 schreef:Ik erger me aan Nederlanders die mensen uit een ander land afkomstig zijn, maar wél de Nederlandse nationaliteit hebben (hoe ze daar aan komen mag Joost weten, maar daar hebben we het niet over ;) ) over één kam willen scheren...
Weinig aan toe te voegen.....
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Deze uitspraken zijn best recent, van wat ik gezien heb dus vandaar!

ik heb een hekel aan hooikoorts!

ik heb een hekel aan 14 jarige sletjes die zich voordoen als 20 en al over kinderen praten..

ik heb een hekel aan meisjes van 16 die denken dat ze zwanger zijn (haha wat heb ik irritante klasgenoten!!)

ik heb een hekel aan mensen die opmerkingen maken over andere culturen zonder er iets van af te weten

ik heb een hekel aan meelopertjes die op straat sieg heil liggen roepen.

Ik heb een hekel maar dan ook echt een hekel aan die meelopertjes hier boven vermeld die bij een joods wo2 monument met geheven rechter arm nazi kreten uitslaan.

ik heb en hekel aan een 13 jarige marokaan met een attitude van hier tot tokyo en denken dat ze zomaar ergens binnen kunnen stappen en rotzooi te kunnen schoppen..


pfoe.. dat lucht op!
Laatst gewijzigd door Guido op 23 apr 2005, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Leef je uit Guido! :) Ik heb een ***** hekel aan SS koppelriemen die repro zijn! :lol: :lol: ( ik baal er nóg van... )
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ja dat ook ja! verdomme zeg:P

ik heb tevens ook een hekel aan niet kunnen uitslapen door de koppijn (kater:P)
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Guido schreef:.
ik heb en hekel aan 13 jarige marrokanen met een attitude van hier tot tokyo en denken dat ze zomaar ergens binnen kunnen stappen en rotzooi te kunnen schoppen
Hoe weet iedereen altijd zo zeker dat het Marokkanen zijn? Ik wil niet irritant doen, maar het zijn in 99,9% van de gevallen kinderen die in Nederland geboren zijn.. dus zijn het Nederlandse jongeren die een attitude hebben van hiet tot aan met Tokyo :P
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

oh nou, het gaat eigenlijk over 1 jongen die altijd komt bij ons in jongeren centrum waar ik vrijwilliger ben. ik ken die jongen en het is een marokaan.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Ik erger me aan mensen die racistische of extreem-rechtse uitlatingen doen op een forum dat nota bene als onderwerp de Tweede Wereldoorlog heeft...

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it!
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

KevinP schreef:Ik erger me aan mensen die racistische of extreem-rechtse uitlatingen doen op een forum dat nota bene als onderwerp de Tweede Wereldoorlog heeft...

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it!
I rest my case...
Daar is 'ie weer!
Gesloten