sander vw: collectie op school

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

SiNiStEr schreef:Geweldig mooi, daar zul je wel veel mooie reacties op gehad hebben of niet?
Hij zal de helft wel kwijt zijn...


@sander: Top man...more more more :P
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

bedankt manne, ja idd veel reacties ik vond het allesinds een leuk begin 8)
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Sander,

Kreeg je ook negatieve reacties op het feit dat je Duits verzamelt?? En dat je op school een hakenkruisvlag ophangt??

Johan
29th Let's Go!!!!!
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

ja, ik was wel een paar uurtjes weg met de maten naar de stad, maar de vlag moest weg van de directrice ..

De meeste mensen vonden het we indrukwekkend dus niet echt veel negative reacties :D
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Dju, was dat in Gent ? 'k was beter es gaan kijken :)
Mooie opstelling, mijn complimenten
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

jaja Tim, in Gent :lol: je moet maar eens bij mij thuis komen é
Gebruikersavatar
invictis
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 apr 2005, 11:54

Bericht door invictis »

Sander,

ik toch echt heel nieuwsgierig en misschien heb je de vragen al vaker naar je hoofd gehad.
Maar hoe heb je dit bij elkaar kunnen krijgen?! (let op dit is nieuwsgierigheid en geen jaloezie of opzet tot flame).
Je bent iets van 13? En ik had ergens gelezen dat je voor je 1e helm 450 euro had betaald?
Nou moet je me toch eens uitleggen hoe je dat doet;
je kan nog niet werken (mag simpelweg niet, ben je te jong voor).
Hoeveel zakgeld krijg je dan bij wijze van, want 450 euro is nogal heel wat om voor iemand van 13 om bij elkaar te sparen, en dan hebben we het alleen over de helm.

Nogmaals het gaat er niet om dat ik het je niet gun, maar ik snap er echt de balen niet van hoe dit kan.
Misschien krijg je 500 euro zakgeld per week ofzo,of is Duitse militaria in Belgie gratis bij een pakje boter,of sponsort je pa al je spul ipv je rijbewijs en studiegeld? maar ik snap er niks meer van hoe jij dit allemaal kan bekostigen.

leg me dit eens haarfijn uit?


@mods; dit is geen opzet tot flame, ik wil gewoon heel graag horen hoe hij dit voor elkaar krijgt.
Gluck Ab!
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

invictis schreef:@mods; dit is geen opzet tot flame, ik wil gewoon heel graag horen hoe hij dit voor elkaar krijgt.
Dat neem ik aan, maar het lijkt mij toch eerder een privé vraag die beter via pb gesteld kan worden.
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

Sparen is de boodschap! :wink:
Hic manebimus optime
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

mischien zit hij wel stiekem aan zen spaarrekening... :P
ik haal alles van mijn zichtrekening af. maar spaarrekening hou ik voor later grote aankopen te doen! :)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
invictis
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 apr 2005, 11:54

Bericht door invictis »

antwerpx schreef:
invictis schreef:@mods; dit is geen opzet tot flame, ik wil gewoon heel graag horen hoe hij dit voor elkaar krijgt.
Dat neem ik aan, maar het lijkt mij toch eerder een privé vraag die beter via pb gesteld kan worden.
uhm hoezo, dit is toch een forum?
Ik neem aan dat er best publiekelijk over gesproken mag worden, daar dienen fora toch tevens ook voor?
Gluck Ab!
Gebruikersavatar
invictis
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 apr 2005, 11:54

Bericht door invictis »

Boroskov schreef:Sparen is de boodschap! :wink:
mja tuurlijk.
hebben ze spaarzegeltjes voor Duitse militaria bij de pompstations en supermarkten dan?
zo ja, dan ga ik nu gelijk boodschappen scoren en gelijk die zegels inleveren voor een DD SS-helm :P

nee, ik ben gewoon reuze benieuwd hoe die dit voor elkaar gebokst heeft.
Gluck Ab!
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

invictis schreef:
antwerpx schreef:
invictis schreef:@mods; dit is geen opzet tot flame, ik wil gewoon heel graag horen hoe hij dit voor elkaar krijgt.
Dat neem ik aan, maar het lijkt mij toch eerder een privé vraag die beter via pb gesteld kan worden.
uhm hoezo, dit is toch een forum?
Ik neem aan dat er best publiekelijk over gesproken mag worden, daar dienen fora toch tevens ook voor?
Wat zou jouw reactie zijn moest men bijvoorbeeld naar jouw maandelijks netto inkomen vragen? Dit is inderdaad een forum, een open forum zelfs, dus privé kwesties als deze kunnen beter privé behandeld worden.

Jouw vraag is trouwens al meerdere malen gesteld als ik mij niet vergis...via de zoekfunctie zal dat wel terug te vinden zijn.
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Sorry hoor maar over financiele zaken praat je niet openlijk op een forum, hoe zou jij het vinden als wij jou zouden vragen wat je huidige salaris is? Komt op hetzelfde neer... (misschien vind jij dat geen probleem maar de meeste anderen wel)

Dit is niet belangrijk, en hoeft niet iedereen te weten! Dus graag per pb afhandelen...
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

invictis schreef:Sander,

ik toch echt heel nieuwsgierig en misschien heb je de vragen al vaker naar je hoofd gehad.
Maar hoe heb je dit bij elkaar kunnen krijgen?! (let op dit is nieuwsgierigheid en geen jaloezie of opzet tot flame).
Je bent iets van 13? En ik had ergens gelezen dat je voor je 1e helm 450 euro had betaald?
Nou moet je me toch eens uitleggen hoe je dat doet;
je kan nog niet werken (mag simpelweg niet, ben je te jong voor).
Hoeveel zakgeld krijg je dan bij wijze van, want 450 euro is nogal heel wat om voor iemand van 13 om bij elkaar te sparen, en dan hebben we het alleen over de helm.

Nogmaals het gaat er niet om dat ik het je niet gun, maar ik snap er echt de balen niet van hoe dit kan.
Misschien krijg je 500 euro zakgeld per week ofzo,of is Duitse militaria in Belgie gratis bij een pakje boter,of sponsort je pa al je spul ipv je rijbewijs en studiegeld? maar ik snap er niks meer van hoe jij dit allemaal kan bekostigen.

leg me dit eens haarfijn uit?


@mods; dit is geen opzet tot flame, ik wil gewoon heel graag horen hoe hij dit voor elkaar krijgt.
Ik ben ook reuze benieuwd. Stuur maar een PB als het niet op dit forum mag gezegd worden.
Plaats reactie