luik-bastenaken-luik

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

Harro schreef:Ik zucht omdat ik dit al vanaf pagina 1 van deze thread probeer duidelijk te maken :mrgreen:
:zapped:
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

Harro schreef:Dat is bij de Nederlanders ook het geval: Thomas Dekker, Hans Dekkers, Joost Pothuma, Koen de Kort, Pieter Weening. Maar zo heeft elk land z'n jongeren. Het zegt dus niets.
ok,ok hier de feiten BELGIE
19/02/2005 Tour du Haut Var Philippe Gilbert
26/02/2005 Omloop Het Volk Nick Nuyens
27/02/2005 GP di Lugano Rik Verbrugghe
20/03/2005 GP Rudy Dhaenens Koen Barbé
23/03/2005 Dwars door Vlaanderen Niko Eeckhout
26/03/2005 E3 Prijs Vlaanderen Tom Boonen
02/04/2005 Hel van het Mergelland Nico Sijmens
03/04/2005 Ronde van Vlaanderen Tom Boonen
06/04/2005 Gent-Wevelgem Nico Mattan
10/04/2005 Parijs-Roubaix Tom Boonen
???????? 3-daagse van de panne Stijn de Volder


NEDERLAND
16/03/2005 Nokere-Koerse Steven De Jongh
07/04/2005 GP Cerami Kai Reus
13/04/2005 Scheldeprijs Vlaanderen Thorwald Veneberg
15/04/2005 Veenendaal-Veenendaal Paul Van Schalen
24/04/2005 Ronde van Noord-Holland Paul van Schalen

Belgie 3 protour wedstrijden,Nederland?????????
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Lees eens goed. Ik vergelijk niets met Nederland maar ik vergelijk België met Italië, Spanje, Duitsland, etc. Ik zeg juist dat Nederland en België er even slecht voorstaan. Maak bovenstaande lijstjes eens voor de Spanjaarden en de Italianen. Dan praten we verder.

BTW, ben je de Nederlandse Pro Tour zeges expres vergeten?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
GliderRider
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 25 apr 2005, 13:35
Contacteer:

Bericht door GliderRider »

Zijn we trouwens de schitterende laatste kilometer in Gent-Wevelgem van dit jaar vergeten? Nico Mattan! een oude rot maar een zeer goede renner.
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."

http://www.tommy-talk.com
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

Harro schreef:Lees eens goed. Ik vergelijk niets met Nederland maar ik vergelijk België met Italië, Spanje, Duitsland, etc. Ik zeg juist dat Nederland en België er even slecht voorstaan. Maak bovenstaande lijstjes eens voor de Spanjaarden en de Italianen. Dan praten we verder.

BTW, ben je de Nederlandse Pro Tour zeges expres vergeten?
Vul maar verder aan.......
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Bedoel je dat je het echt niet weet?

12/03/2005 6e etappe Paris-Nice: Joost Posthuma (Pro Tour)
27/03/2005 2e etappe Criterium Internationale: Thomas Dekker

Maar zoals ik al zei: je probeert iets te bewijzen dat ik nooit ontkent heb. Waar is het lijstje van de Italianen en Spanjaarden voor 2005? Want vergeleken met die landen stel ik dat Nederland en België, ondanks Boonen, kleintjes zijn.
Laatst gewijzigd door Harro op 25 apr 2005, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

GliderRider schreef:Zijn we trouwens de schitterende laatste kilometer in Gent-Wevelgem van dit jaar vergeten? Nico Mattan! een oude rot maar een zeer goede renner.
Hij heeft hem wel gewonnen, maar hoe?!? Daar zijn de meningen over verdeeld.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Overigens was het punt juist dat het Belgische wielrennen en minder goed voorstaat maar dat het nog wat lijkt door Tom Boonen. Haal nu de zeges van deze kanjer eens weg en zie wat er overblijft.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
GliderRider
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 25 apr 2005, 13:35
Contacteer:

Bericht door GliderRider »

Skylighter schreef:
GliderRider schreef:Zijn we trouwens de schitterende laatste kilometer in Gent-Wevelgem van dit jaar vergeten? Nico Mattan! een oude rot maar een zeer goede renner.
Hij heeft hem wel gewonnen, maar hoe?!? Daar zijn de meningen over verdeeld.
Naar mijn mening was het een schitterende Kracht-uitbarsting!
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."

http://www.tommy-talk.com
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Het was absoluut zware koersvervalsing maar daar konden Mattan en zijn ploegleiding niets aan doen dus is het een reglementaire zege die ze hem niet af mogen pakken.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
GliderRider
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 25 apr 2005, 13:35
Contacteer:

Bericht door GliderRider »

Harro schreef:Het was absoluut zware koersvervalsing maar daar konden Mattan en zijn ploegleiding niets aan doen dus is het een reglementaire zege die ze hem niet af mogen pakken.
de meningen zijn inderdaad verdeeld :) :wink:
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."

http://www.tommy-talk.com
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

[quote="Harro"]
Waar is het lijstje van de Italianen en Spanjaarden voor 2005?quote]

hmmmmmm,de site van daarjuist vind ik niet maar het zal in ieder geval veeeeel hoger liggen.Maarja is dat ook niet te verklaren?Belgie heeft 10 miljoen inwoners,Italie......maal zo veel.Is het dan niet logisch dat ze veel meer "goede" renners hebben?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Tsja, als Flecha op die manier juist Mattan was voorbijgestoken had je het wel degelijk koersvervalsing gevonden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Thijs schreef:hmmmmmm,de site van daarjuist vind ik niet maar het zal in ieder geval veeeeel hoger liggen.Maarja is dat ook niet te verklaren?Belgie heeft 10 miljoen inwoners,Italie......maal zo veel.Is het dan niet logisch dat ze veel meer "goede" renners hebben?
Nee, zo eenvoudig is het niet. Wil je je in dat statistische oorwoud begeven?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

Daar gaat het toch effe niet over???????????????????


Thijs schreef:
Harro schreef: Waar is het lijstje van de Italianen en Spanjaarden voor 2005?quote]

hmmmmmm,de site van daarjuist vind ik niet maar het zal in ieder geval veeeeel hoger liggen.Maarja is dat ook niet te verklaren?Belgie heeft 10 miljoen inwoners,Italie......maal zo veel.Is het dan niet logisch dat ze veel meer "goede" renners hebben?
Gesloten