Wat jaloerse ...... allemaal niet uitvinden......

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Haha wat een zielig figuur!

Maar laten we er een weddenschap van maken? Op welk forum komen we hem straks als eerst weer tegen? :P
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Whehehe wel leuk dat mijn vondsten onder zijn besten vondsten staat :) Maar ff serieus, ik heb ook zo'n ongelooflijke hekel aan dat soort lui...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Wat een sukkel zeg, ik zal me eens aanmelden op het forum. Ik zal dan wel eens een link geven naar jouw site Johan, en ook naar die van Sander.

Kijken hoe die zich er uit lult. :P
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Dalijk hangt ie zich nog echt op :shock: Vind het wel knap van een 14 jarige dat ie zo goed engels kan. Zelfs ik kan dat (nog nog steeds) niet. Denk dat dit toch weer zon bedriegertje is. Ik vraag hem zijn email adres 's. Kijken wie het is.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja doe dat! Geef hem ff aan mij, zn adres!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Het werd me pas echt duidelijk na de fallie helm dat het om een bedrieger gaat. Zon helm (in die staat) vind je nu niet meer. En dan zou ie hem een half uur geleden hebben gevonden en al zo schoon hebben gemaakt.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Jah idd...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Dit is echt zielig, niks aan te doen. eigelijk ook wel grappig iemand wilt dat jouw verzameling die van hem is :P
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hahaha jah ik vind t eigelijk best leuk dat ie mijn vondsten plaatst :) is volgens mij een goed teken :) stond naast de FJ helm :P
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Tsja.... Mensen die hun fotos erop terug vinden zouden in feite ook blij moeten zijn. Het is namelijk erg interesant voor een ander :P:P;);)
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Ik denk niet dat de website van die persoon is, zit te goed daarvoor in elkaar, acht die dude niet zo snugger :lol:
Ik denk dat dit overigens wel zo'n zelfde soort figuur is, grote bek op een internet forum en ik heb dit en ik heb dat, achteraf af hebben ze niet meer dan een afgeschoten patroon of bodemvondstje!!
Daarom gaan zij hun fantasie te boven door spul van anderen op het forum te plaatsen, en doen als of het van hun zelf is!!
Let maar op als deze makker door Johan of Sander benadert wordt via mail of door lid te maken van forum en dan flink :| verhaal halen/vertellen.
Dan valt hij door de mand!!
Really pathetic kinda crap!!!
Laatst gewijzigd door Maj.Cain op 26 apr 2005, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

http://forum.axishistory.com/viewtopic. ... 067#687067

Zo, kijken wat ie er van vindt :P

A honest WW2 collector :lol: :lol:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Oneeeeeeeeeeeeeee triest :( hij woont in weert. Zo krijgt Limburg een lekker naam zeg. Zijn naam is Bart. Toevallig Bart Swart of zoiets misschien? (als ik me vergis neem me niet kwalijk - dat is hem misschien - dus niet zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Hij mailde me namelijk op een andere site voor te gaan zoeken in duitsland :( hoop snel uit te vinden wie het nu precies is :s
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hahaha eigelijk te belachelijk voor woorden: wat is je mooiste vondst?

Nou... uh.... spoorwegnagels. whahahaha
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Lol mooie reactie van Antwerp x
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Plaats reactie