Waar kan ik

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Waar kan ik

Bericht door Brianlinden »

Waar kan ik me aanmelden om bij die herkending van magraten te zijn, was op tv dat je er bij kon zijn met bush ofzo....

Wie kan me helpen!
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Re: Waar kan ik

Bericht door PPL »

Brianlinden schreef:Waar kan ik me aanmelden om bij die herkending van magraten te zijn, was op tv dat je er bij kon zijn met bush ofzo....

Wie kan me helpen!
Probeer eens via http://www.margraten.nl/
Nieuwsbericht

KAARTEN VOOR BIJWONEN BEZOEK PRESIDENT BUSH AAN BEGRAAFPLAATS

Kaarten voor het Bushbezoek kunnen worden afgehaald vanaf donderdag 28 april.

Plaats: Gemeentehuis Margraten en Amerikaanse begraafplaats Margraten

Tijd: 09.00 – 17.00 uur.

Dagen: donderdag 28 april – vrijdag 29 april – zaterdag 30 april (alleen begraafplaats) – zondag 1 mei – maandag 2 mei – dinsdag 3 mei – woensdag 4 mei – donderdag 5 mei (mogelijk alleen begraafplaats) – vrijdag 6 mei.

Per aanvrager maximaal 4 kaarten

Aanvrager moet paspoort of identiteitsbewijs meebrengen

Kaarten worden niet per post toegezonden.
Uitgezonderd de kaarten via de Stichting Adoptie Graven Amerikaanse Begraafplaats Margraten.

Belangstellenden van buiten de provincie Limburg of wonend in Midden- of Noord-Limburg kunnen schriftelijk kaarten aanvragen. Dat kan

§ per e-mail (communicatie@margraten.nl) waarbij men dient op te geven: Naam en voorletters (van gehuwde dames de eigen familienaam), adres, postcode en woonplaats en het nummer van paspoort, identiteitskaart of rijbewijs.
Geef daarbij aan van welk document het opgegeven nummer is.

§ Per post: Gemeente Margraten, Postbus 10, 6269 ZG Margraten. Links boven op de enveloppe vermelden Bush-bezoek.

§ Per fax: Gemeente Margraten, fax. 043 – 4588400.

Degenen, die schriftelijk aanvragen, moeten de kaarten op 8 mei persoonlijk afhalen bij het ticketbureau op bedrijventerrein Aan de Fremme in Margraten.
Daarvoor zal men tijdig – om ca. 06.00 uur in de ochtend! – aanwezig dienen te zijn.
De gemeente Margraten zal aanvragers van kaarten schriftelijk informeren over parkeren, tijdstip van aanwezigheid en andere zaken, die van belang zijn.

Degenen, die reeds eerder een mailtje hebben gezonden en daarbij niet alle bovengenoemde gegevens hebben vermeld, worden verzocht een nieuw mailtje te zenden.

Er geldt geen limiet voor het aantal bezoekers.
De aanvragen voor kaarten worden in volgorde van aanvragen/binnenkomst afgewikkeld.

Datum van dit bericht: 26 april 2005 – 13.00 uur

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Plaats reactie