waarom zigeuners?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Miej

waarom zigeuners?

Bericht door Miej »

en waarom was er rassenhaat tegen zigeuners (srry... moet k allemaal wete voor sgool..) O-)
Gast

Re: waarom zigeuners?

Bericht door Gast »

Miej schreef: (srry... moet k allemaal wete voor sgool..) O-)
Leren ze jullie op schoolniet eens goed nederlands te schrijven ,Als ik jou was zou ik mijn schoolgeld terug vragen.
Miej

Bericht door Miej »

sorry hoor!!!! ik zal alles voortaan in Goed nederlands typen zodat het ook voor jou en andere duidelijk leesbaar is....
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Miej, kun je al je vragen niet combineren in één thread waarin je ook reageert op wat de mensen die je willen helpen schrijven? Dat is overzichtelijk en het geeft ons het idee dat je ook iets doet met de informatie die we aandragen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Cicero
Lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2005, 12:38
Locatie: Katwijk (ZH)

Bericht door Cicero »

Met zoveel vragen kun je beter zelf eens een boek opzoeken of op internet kijken.
Hier duurt het allemaal langer en er is een kans dat iemand wat vergeet als het antwoord uit het hoofd opgeschreven wordt, laat staan als anderen het hier allemaal voor je opzoeken. Lekker makkelijk!
In a war it's not about who's right, only who's left!
Plaats reactie