Moppen topic

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Moppen topic

Bericht door FELIX »

Ja mensen!! Weer eens een topic over de Belgen moppen, of moppen over Nederlanders, mag allebij.

Waarom heeft een Belg een mes in de auto?

om de bochten af te snijden

Hahaha geweldig niet waar, niet dus :)

Nu jullie.

En mensen uit België laat de Nederlanders niet op je kop zitten!!!!! :wink:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Ook leuk

Hoe veel Belgen heb je nodig om een lamp te verwisselen?

16: 1 om de lamp vast te houden en de andere 15 om de tafel rond te draaien.
Laatst gewijzigd door FELIX op 03 mei 2005, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Voor een natuurkunde project waren ze aan het uittesten waar het gehoor bij een kikker zat
Dus hadden ze een Hekje voor de kikker neergezet en lieten hem eroverheen springen
1e keer Zei Karel spring..... en de kikker sprong er met gemak overheen
2e keer hadden ze zijn rechtervoorpootje uitgetrokken en zeiden spring!..... dit ging wat moeilijker maar toch eroverheen
3e keer hadden ze zijn linkervoorpootje eruit getrokken en hij sprong er nog overheen
de 4e keer trokken ze zijn rechterachterpoot eruit en hij sprong er niet meer overheen

Conclusie het gehoor van een kikker zit in de linker achterpoot

hehe niet lollig:|
Mehr Sein Als Scheinen!
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Michael_Wittmann schreef:Voor een natuurkunde project waren ze aan het uittesten waar het gehoor bij een kikker zat
Dus hadden ze een Hekje voor de kikker neergezet en lieten hem eroverheen springen
1e keer Zei Karel spring..... en de kikker sprong er met gemak overheen
2e keer hadden ze zijn rechtervoorpootje uitgetrokken en zeiden spring!..... dit ging wat moeilijker maar toch eroverheen
3e keer hadden ze zijn linkervoorpootje eruit getrokken en hij sprong er nog overheen
de 4e keer trokken ze zijn rechterachterpoot eruit en hij sprong er niet meer overheen

Conclusie het gehoor van een kikker zit in de linker achterpoot

hehe niet lollig:|
hahahaha niet echt maar ten minste iets
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
stengun
Lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 12 jan 2005, 17:43
Locatie: N-Limburg
Contacteer:

Bericht door stengun »

hoe noem je een lesbische zemeermin?????

een potvis

:|
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Alle jongere lezers slagen nu dit bericht over

zegt de oververmoeide penis: " ik duik er maar is vroeg in vanavond"
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
pieter_pba
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 02 mar 2005, 19:31
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Bericht door pieter_pba »

Wim en Henk zijn op bezoek bij de moeder van Henk.
Terwijl Henk gezellig met zijn moeder zit te kletsen, eet Wim van de pinda's die in een bakje op tafel staan.
Als ze na een uur weer weg gaan en Henk afscheid neemt van zijn moeder, zegt Wim: "En nog bedankt voor de lekkere pinda's."
"Nou", zegt de moeder van Henk: "Geniet er maar lekker van hoor jongen, want sindsdien ik mijn kunstgebit kwijt ben; kan ik er alleen de chocolade nog maar van af soppen".

:lol:
Whoever saves one life, saves the world entire. Whoever destroys one life, destroys the whole universe.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

mmm felix lekker de moppen uit de oude topic's gaan halen ja? :P
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Tijdens een les over etiquette vraagt de lerares aan de klas hoe je het best tijdens een date kan zeggen dat je naar de WC moet. Klaas antwoordt als eerste: "Ik mot ff naar de plee." De juffrouw schut van nee en zegt dat dat zeer ongepast is. Dan neemt Jan het voortouw: "Excuseer mij, maar ik ga even naar het toilet." Ook dit is volgens de juffrouw niet helemaal correct: "Het gebruik van het woord 'toilet' kan je beter vermijden - het is ongepast tijdens een diner." Dan gaat Henk aan de haal met het antwoord: "Excuseer mij, maar ik moet even de hand schudden met een goede vriend van mij waarvan ik hoop dat jij hem ook nog later op de avond ontmoet." De lerares valt flauw.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Waar moet je je luxaflex nooit weg gooien







Kunnen ze in Etiopie nog gebruiken als stapelbed
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Zo ook even dit topic opgeschoond van nutteloze reacties. Het posten om te posten is bij sommigen erg in op het moment. Ik heb nu een paar keer een waarschuwing gegeven op verschillende manieren, jammer dat er niet geluisterd wordt. De volgende keer dat ik zoiets zie volgt er dus een andere reactie van mijn kant.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Simon schreef:mmm felix lekker de moppen uit de oude topic's gaan halen ja? :P
Hoe bedoel je??
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Er loopt een konijntje door het bos en ziet een kameel die net op het punt staat een hele grote joint op te steken.
Konijn: "Hé kameel wat ben je aan het doen?"
Kameel: "Ik ga deze vette joint oproken"
Konijn: "Maar dat moet je niet doen joh, dat is hartstikke slecht voor je! Kom met mij mee, dan gaan we door het bos rennen!"
Ach, denkt de kameel, het is weer eens wat anders, gooit zijn joint weg en rent achter het konijntje aan het bos in.
Opeens stoppen het konijntje en de kameel, want ze zien een olifant die op het punt staat een hele grote lijn coke op te snuiven.
Konijn: Hé olifant, wat ben je aan het doen?"
Olifant: "Ik ga deze vette lijn coke opsnuiven:
Konijn: :"Maar dat moet je niet doen joh, dat is hardstikke slecht voor je! Kom met ons mee, dan gaan we door het bos rennen!"
Oke waarom niet denkt de olifant. Hij blaast met zijn slurf de lijn coke weg en rent het konijntje en de kameel achterna.
Op een open plek in het bos zien ze opeens een leeuw. Hij heeft een riem om zijn poot en staat op het punt om zichzelf een shot heroine toe te dienen.
Konijn:"Hé leeuw wat ben je aan het doen?"
Leeuw: "Ik ga mezelf trakteren op een lekker shot heroine"
Konijn: "Maar dat moet je niet doen joh, dat is hardstikke slecht voor je! Kom met ons mee, dan gaan we door het bos rennen!"
De leeuw kijkt geirriteerd op en slaat met zijn poot het konijntje tegen een boom.
Olifant: "Hé leeuw waarom doe je dat nou, dat konijntje bedoelt het toch goed?"
Leeuw: "Joh, lazer op, dat kutkonijn heeft altijd van die rare ideetjes als hij pillen heeft geslikt!"


:lol: :lol:
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

wittmann schreef:Er loopt een konijntje door het bos en ziet een kameel die net op het punt staat een hele grote joint op te steken.
Konijn: "Hé kameel wat ben je aan het doen?"
Kameel: "Ik ga deze vette joint oproken"
Konijn: "Maar dat moet je niet doen joh, dat is hartstikke slecht voor je! Kom met mij mee, dan gaan we door het bos rennen!"
Ach, denkt de kameel, het is weer eens wat anders, gooit zijn joint weg en rent achter het konijntje aan het bos in.
Opeens stoppen het konijntje en de kameel, want ze zien een olifant die op het punt staat een hele grote lijn coke op te snuiven.
Konijn: Hé olifant, wat ben je aan het doen?"
Olifant: "Ik ga deze vette lijn coke opsnuiven:
Konijn: :"Maar dat moet je niet doen joh, dat is hardstikke slecht voor je! Kom met ons mee, dan gaan we door het bos rennen!"
Oke waarom niet denkt de olifant. Hij blaast met zijn slurf de lijn coke weg en rent het konijntje en de kameel achterna.
Op een open plek in het bos zien ze opeens een leeuw. Hij heeft een riem om zijn poot en staat op het punt om zichzelf een shot heroine toe te dienen.
Konijn:"Hé leeuw wat ben je aan het doen?"
Leeuw: "Ik ga mezelf trakteren op een lekker shot heroine"
Konijn: "Maar dat moet je niet doen joh, dat is hardstikke slecht voor je! Kom met ons mee, dan gaan we door het bos rennen!"
De leeuw kijkt geirriteerd op en slaat met zijn poot het konijntje tegen een boom.
Olifant: "Hé leeuw waarom doe je dat nou, dat konijntje bedoelt het toch goed?"
Leeuw: "Joh, lazer op, dat kutkonijn heeft altijd van die rare ideetjes als hij pillen heeft geslikt!"


:lol: :lol:
:mrgreen: :+
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

Volgens mij is deze ook niet de nieuwste mop, maar toch nog leuk.

Komt een vrouw bij de kapper en die trekt vervolgens haar broek uit, midden in de salon.
Zegt de kapper 'maar mevrouw wat doet u nou??', waarop de vrouw antwoord 'mijn vriendin zei dat u een kutkapper was'
Gesloten