Dagje uit in Westerbork

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

ik ben alleen een beetje opgefokt omdat er van die respectloze mensen zyn op deze wereld
Das Feuer liebt mich!
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Sturmmann schreef:ik ben alleen een beetje opgefokt omdat er van die respectloze mensen zyn op deze wereld
Dat kan goed zijn, maar probeer ten alle tijde je stellingen te beargumenteren, zoals het hoort op doit forum.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

k98s schreef:Beste Harro, zou je niet meer zo kunnen reageren (of niet meer op mij reageren). We hebben al eens hetzelfde gehad dat jij zo koppig bent om jouw mening vast te houden. Respecteer andere hun mening ook eens een keer zonder zo dom te reageren.
En je zegt nu wel 4 mei, maar je begint nu zelf zo te zeveren op enkele hier.
Zeg ik dat alleen marokanen zo behandelt moeten worden? Heb je mij nie hore zeggen. Ik heb duidelijk gezegd dat dit me stoort en dat als ze zo doen er maar uit gezet moeten worden. En ja, als hier nederlanders hadden gezeten met zon zelfde idioote houding had ik hetzelfde ook gepost!
Wat klets je nou? Wil je dat ik het nu met je eens bent omdat je "gelukkig" niet alleen Marokkanen wil deporteren? Echt, hoe haal je het in je hoofd op 4 mei komen roepen dat we landgenoten waar je tegen bent moeten deporteren. Je bent echt niet goed bij je hoofd. Zo'n mening respecteer ik niet. Kom zeg, als je iets anti-semitisch zou posten zou je wel begrijpen dat ik dat niet respecteer. Nu je buitenlanders wil deporteren moet ik opeens zweigen omdat ik respect moet hebben voor die mening? Van mijn leven niet.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Harro schreef:
k98s schreef:Beste Harro, zou je niet meer zo kunnen reageren (of niet meer op mij reageren). We hebben al eens hetzelfde gehad dat jij zo koppig bent om jouw mening vast te houden. Respecteer andere hun mening ook eens een keer zonder zo dom te reageren.
En je zegt nu wel 4 mei, maar je begint nu zelf zo te zeveren op enkele hier.
Zeg ik dat alleen marokanen zo behandelt moeten worden? Heb je mij nie hore zeggen. Ik heb duidelijk gezegd dat dit me stoort en dat als ze zo doen er maar uit gezet moeten worden. En ja, als hier nederlanders hadden gezeten met zon zelfde idioote houding had ik hetzelfde ook gepost!
Wat klets je nou? Wil je dat ik het nu met je eens bent omdat je "gelukkig" niet alleen Marokkanen wil deporteren? Echt, hoe haal je het in je hoofd op 4 mei komen roepen dat we landgenoten waar je tegen bent moeten deporteren. Je bent echt niet goed bij je hoofd. Zo'n mening respecteer ik niet. Kom zeg, als je iets anti-semitisch zou posten zou je wel begrijpen dat ik dat niet respecteer. Nu je buitenlanders wil deporteren moet ik opeens zweigen omdat ik respect moet hebben voor die mening? Van mijn leven niet.
Komt ie weer met zijn deporteren. Begin te lezen man. Deporteren = Ieder die je niet aanstaat afvoeren. En heb het over bepaalde figuren. Maar je begint mensen op idioote manieren zwart te maken mafkees. En trouwens als je niks had gezegd was dit zo niet uit de hand gelopen dus begin niet met 4 mei als jouw excuus.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Sturmmann schreef:Ik vind dat ze die marokkanen en andere buitenlanders die zich daar misdrage meteen het land moeten uitzetten ! gwoon totaal respectloos gedrag ze moeten blij zyn dat ze hier mogen komen in dit land dus moeten ze zich wel gedragen ! zo niet ... moeten zemaar trug gaan waar ze vandaan komen ... en als Nederlanders zoiets doen moeten ze daar ook bestraft voor worden - gr sturmmann
Harro schreef:Misschien is een enkele reis Marokko toch niet zo'n gek idee. Weet je wat, we bouwen een doorgangskamp in Hoek van Holland waar we de Marokkanen opsluiten tot ze aan de beurt zijn. Dan laten we één keer in de week een boot naar Marokko vertrekken. De dinsdag lijkt mij een perfecte dag. Er zijn vast wel Nederlanders te vinden die ze willen bewaken en het transport willen begeleiden. En anders laten we de Marokkanen het zelf opknappen. Een soort interne politie die dan (voorlopig) niet op transport hoeven. Dat ze Nederlandse paspoorten hebben maakt natuurlijk niet uit. Het blijven Marokkanen en die zijn per definitie fout. Ze lopen te zeiken en te kankeren, vreselijk. Moeten we alleen nog even bij elkaar komen om te besluiten wat we met Marokkanen uit gemengde huwelijken doen. Ik weet nog wel een villa waar we in alle rust kunnen praten.

:| 7,5 Euro voor iedereen die een ondergedoken Marokkaan opbrengt.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Erg respectloos dit idd, maar wat doe je eraan...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

k98s schreef:Komt ie weer met zijn deporteren. Begin te lezen man. Deporteren = Ieder die je niet aanstaat afvoeren. En heb het over bepaalde figuren. Maar je begint mensen op idioote manieren zwart te maken mafkees. En trouwens als je niks had gezegd was dit zo niet uit de hand gelopen dus begin niet met 4 mei als jouw excuus.
Dus als je bepaalde figuren afvoert is dat geen deporteren??? :?
Hic manebimus optime
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

En je hoeft ,zoals ik al die andere keer zei, het niet met mij eens te zijn. Maar laat mijn mening zoals ie is en ga andere vervelen want je zoekt gewoon de problemen op. Net zoals op het andere forum. Ik ben hier klaar mee en wens geen reactie meer. Als je toch perse wil reageren doe dat dan in een PB.
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

k98s = right !
Das Feuer liebt mich!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik zie even de link niet tussen die twee berichten Harro en de posts van k98s???
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Deporteren is iedereen die niet in bepaald straatje past (vanwege snor oid) afvoeren. Ik heb het niet over deporteren maar uitzetten van mensen die zich misdragen en die het dus erzelf naar maken
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

onzinnig, respectloos. Maar je doet er niets aan. En zeker niet om überhaupt mensen uit het land zetten. Schiet je niets mee op. Jullie zeggen zelf dat het respectloos is. Maar hoe enkelen hier over Allochtonen uiten, zou ik zeggen dat dat ook zeer respectloos is.

Agh, ik maak mijn handen er verder ook niet over vuil. Sommige mensen moeten eerst eens gaan nadenken voordat ze zeggen dat "ze" het land uit moeten. Kom dan met een goede mening.

Bah.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

k98s schreef:Komt ie weer met zijn deporteren. Begin te lezen man. Deporteren = Ieder die je niet aanstaat afvoeren.
Ik lees...
k98s schreef:
ironmarc schreef:Nederlandse paspoort afpakken en een enkeltje naar marokko!!!!!!!!
Wou al niks zeggen anders ben ik dalijk nog een naaaaaaaaaazi. Vind hetzelfde
Landgenoten, dwz. in Nederland geboren mensen met de Nederlandse nationaliteit, deporteren naar een voor hun vreemd land. En daar op vier mei toe oproepen. Het is een schande.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

k98s schreef:Deporteren is iedereen die niet in bepaald straatje past (vanwege snor oid) afvoeren. Ik heb het niet over deporteren maar uitzetten van mensen die zich misdragen en die het dus erzelf naar maken
Waar haal je een dergelijke defenitie van deporteren vandaan??
Hic manebimus optime
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

k98s schreef:Deporteren is iedereen die niet in bepaald straatje past (vanwege snor oid) afvoeren. Ik heb het niet over deporteren maar uitzetten van mensen die zich misdragen en die het dus erzelf naar maken
Kijk eens in de dikke Van Dale bij deporteren. Je hebt het over deporteren.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie