Slowchat-topic deel 3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Inderdaad best zielig, regelmatig hoor ik verhalen van agenten die niks durven doen omdat de verdachten zeggen dat ze hun gezin gaan vermoorden als ze ze niet laten doen...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Simon schreef:Inderdaad best zielig, regelmatig hoor ik verhalen van agenten die niks durven doen omdat de verdachten zeggen dat ze hun gezin gaan vermoorden als ze ze niet laten doen...
Oppakken die handel, maar wat te beginnen als de politie bang voor ze is :?
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

FELIX schreef:Weer een keertje de allochtonen, maar wel achterlijk dat die ''flikken'' niks durven te doen als ze met weinig zijn.
Het aantal gewelddaden tegenover de politie is de laatste jaren mijns inziens enorm gestegen, toch zeker in Vlaanderen. Je zou als agent levensmoe zijn om tegenwoordig nog op eigen houtje actie te ondernemen - voor een verkeersboete wordt je soms al in elkaar geslagen. Dus ik vraag mij af wat jij daar achterlijk aan vindt.
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Dean- schreef:
robin.h schreef:
FELIX schreef: Hahhaha (sorry) :oops: Doet de politie daar niks aan dan??
De politie is meer bezig met bonnetjes uitschrijven.
Ze moeten toch wat doen he :D

Mij lieten ze gelukkig 2 keer gaan fietse zonder licht :P
Dat had ik toen met de kermis een jaar geleden ook.
Ik fietste zonder licht, en ik zag een wagen heel langzaam aan komen rijden, het was nogal donker, maar ik zag de zwaailichten. Ik dacht shit, dus ik fiets bij vreemde mensen de oprit op en verstop me daar. M'n 2 kameraden werden door de politie aangehouden, maar ze mochten gaan. Toen ze weg wilde rijden zagen ze mij staan bij een struik, dus toen ging het zwaailicht aan en stapte ze uit. Ik schrok natuurlijk en die komen naar me toe, wat doe jij hier. Toen heb ik maar verteld dat ik ziek was en dat ik net bijna moest kotsen. Die agenten: dat doe je toch niet bij vreemde mensen in de tuin? Gingen ze vragen of ik drugs of alcohol had gebruikt.
Ik de hele tijd zielig doen en toen mocht ik lopend verder :P :) :lol:
Infanterie: Königin aller Waffen!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

De politie moet hun gezag laten tonen...wat heb je er anders aan. Hier bij ons zijn er ook tijdstippen dat de politie ergens niet heen gaat, anders worden ze in elkaar geslagen, door weer een bepaalde niet nader te noemen bevolkingroep....waar gaat dat heen?
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Skylighter schreef:....waar gaat dat heen?
Dat de onschuldige burger qua bescherming moet inleveren door minder onschuldige burgers. En dan begint men zichzelf te 'beschermen' door massale aankoop van wapens. Triest.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

antwerpx schreef:
FELIX schreef:Weer een keertje de allochtonen, maar wel achterlijk dat die ''flikken'' niks durven te doen als ze met weinig zijn.
Het aantal gewelddaden tegenover de politie is de laatste jaren mijns inziens enorm gestegen, toch zeker in Vlaanderen. Je zou als agent levensmoe zijn om tegenwoordig nog op eigen houtje actie te ondernemen - voor een verkeersboete wordt je soms al in elkaar geslagen. Dus ik vraag mij af wat jij daar achterlijk aan vindt.
Nou ik vind de politie nog steeds geweldig, maar ik vind dat je met je politie training toch wel een paar gastjes de baas moet kunnen zijn. Maar dat ligt ook aan de Nederlandse/Belgische wetgeving. Waarvoor hebben ze nu een pistool?
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

FELIX schreef:
antwerpx schreef:
FELIX schreef:Weer een keertje de allochtonen, maar wel achterlijk dat die ''flikken'' niks durven te doen als ze met weinig zijn.
Het aantal gewelddaden tegenover de politie is de laatste jaren mijns inziens enorm gestegen, toch zeker in Vlaanderen. Je zou als agent levensmoe zijn om tegenwoordig nog op eigen houtje actie te ondernemen - voor een verkeersboete wordt je soms al in elkaar geslagen. Dus ik vraag mij af wat jij daar achterlijk aan vindt.
Nou ik vind de politie nog steeds geweldig, maar ik vind dat je met je politie training toch wel een paar gastjes de baas moet kunnen zijn. Maar dat ligt ook aan de Nederlandse/Belgische wetgeving. Waarvoor hebben ze nu een pistool?
zodat alle kruimeldiefjes en de meeste normale mensen bang voor ze worden :P
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Dean- schreef:
FELIX schreef:
antwerpx schreef: Het aantal gewelddaden tegenover de politie is de laatste jaren mijns inziens enorm gestegen, toch zeker in Vlaanderen. Je zou als agent levensmoe zijn om tegenwoordig nog op eigen houtje actie te ondernemen - voor een verkeersboete wordt je soms al in elkaar geslagen. Dus ik vraag mij af wat jij daar achterlijk aan vindt.
Nou ik vind de politie nog steeds geweldig, maar ik vind dat je met je politie training toch wel een paar gastjes de baas moet kunnen zijn. Maar dat ligt ook aan de Nederlandse/Belgische wetgeving. Waarvoor hebben ze nu een pistool?
Hahaha, zo hoort het ook.

zodat alle kruimeldiefjes en de meeste normale mensen bang voor ze worden :P
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

mmm nu heb ik een nieuwe mountain bike voor 40 euro...
Niet slechts dus :)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Ik was gister eens wat aan het "zappen" toen ik op tmf een stelling zag: Dodenherdenking moet worden afgeschaft. Ik schrok er best wel van hoeveel berichten er in beeld kwamen van jongeren die het niet meer belangrijk vonden. :shock: Gelukkig vond de meerderheid toch dat het moest blijven. :)
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Lt. Tim_NL schreef:Ik was gister eens wat aan het "zappen" toen ik op tmf een stelling zag: Dodenherdenking moet worden afgeschaft. Ik schrok er best wel van hoeveel berichten er in beeld kwamen van jongeren die het niet meer belangrijk vonden. :shock: Gelukkig vond de meerderheid toch dat het moest blijven. :)
Ik ken zelf ook veel mensen die vinden dat het onzin is,

`Die doden hebben er toch niks aan`

`De Tweede wereldoorlog is al lang geleden, laat het rusten`

Zulke argumenten noemen ze bijvoorbeeld :cry:
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Juist ja, die argumenten kwamen inderdaad vaak voorbij.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Hier een linkje wat het komend Staatshoofd van Nederland ervan vind (herdenking)

http://www.nu.nl/news/522085/10/Prins%3 ... orden.html
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

weet iemand hoe dat liedje heet dat op 4 mei wordt gespeelt op de trompet voor de 2 min stilte?

vaak op trompet of heeft iemand dat op zijn pc staan?
Starting up again
Gesloten