Werken of studeren de forum bezoekers nog?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
janversteeg
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 apr 2005, 09:53

Werken of studeren de forum bezoekers nog?

Bericht door janversteeg »

Ben wel eens benieuwd of de "frequente" forum bezoekers werken of studeren , en hoe ze hun hobby bekostigen.
Ik ben recent ontslagen, en merk daardoor ook een terugval in de hobby.
Ik zie vaak mensen als Sander en Giel, Mooyman, Maj.Cain.Jeroen44 etc etc frequent en op werkbare tijden op het net zitten? Hoe vergaat het jullie jongens? En hoe bekostigen jullie onze niet al te goedkope hobby??
Ben benieuwd naar de reacties

Mvg Jan Versteeg
Goirle
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ben student, mijn startkapitaal was redelijk groot om een verzameling te beginnen dankzij 13 jaar sparen, weinig opdoen. Laatst ben ik nog aan geld geraakt door een klein deel van mij Jurassic Park verzameling te verkopen, wat € 400 opleverde. De rest bewaar ik om te verkopen tijdens de volgende film. Ook weinig andere aankopen (af en toe een tijdschrift/pc-spel/cd/...) en studentenjobs helpen mij hierbij.
:)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

That's Private :arrow: :wink:

Ik werk in de ploegendienst, ben gek op gamen en lees veel over WO2 en verzamelen.
Verzamel 10 jaar dus me hobby is aardig me leven geworden onder tussen, mijn vrouwlief is nr.1, die heeft ook een goede baan.
Dus ja Jan eerlijk gezegd 2 goede inkomen voorzien mij van mijn militaria spullen.
Als ik mijn baan zou kwijt raken kom ik liever niet in de ww ik heb er namelijk al eens ingezeten, maar ja je hebt niet altijd een keuze he in deze maatschappij wat werk betreft!!
Ik hoop voor jou dat je weer snel een goede baan vindt!!

Greets,
Cain.........
Laatst gewijzigd door Maj.Cain op 20 mei 2005, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik heb een vaste baan. Maar ben de hele dag werkzaam achter een pc, dus kan ik vaak op het forum kijken. :)

Ben vorig jaar afgestudeerd dus nu kan sinds dat ik een vaste baan heb ook meer geld besteden aan me hobby. Voorheen moest ik het van bij baantjes doen en van modern leger materiaal wat ik verkocht.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ik werk erg veel in de weekenden en een enkele keer door de weeks. Daarnaast zit ik op school, maar ik hoef voor m'n opleiding weinig te doen daar ik het niet moeilijk vind en zeker nu ik weer examens krijg heb ik veel tijd over. Het bekostigen van deze hobby doe ik en kan ik doordat ik voor de rest (nog)niet veel andere uitgaven heb(alleen verjaardagen, kleine dingen, uitgaan).
Daarnaast krijg ik nog zakgeld en heel af en toe nog wat extra geld van m'n ouders, maar dan gaat het vaak om kleine bedragen. :)
Laatst gewijzigd door SiNiStEr op 20 mei 2005, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
posse
Lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 09 dec 2004, 13:42
Locatie: België

Bericht door posse »

Leerkracht Geschiedenis en moraal,

kan dus de 'jeugd' veel bijbrengen over WO2, zowel op geschiedkundig als moreel vlak!
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Werkzaam bij het Ministerie Van Defensie, werk onregelmatige diensten dus wat meer tijd voor de hobby als iemand met een 9-5 baan, omdat als ik naar een archief ofzo wil ik dan doe op een dag dat ik geen dienst heb, scheelt snipperdagen, en werk af en toe bij een collega die een castingbureau heeft, was gisteren nog met m'n kop bij Peter R, alleen zag je dat niet door de bivakmuts,haha
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Zo daarom hebben jullie zulke mooie verzamelingen ;). Ik verdien de kost met een krantenwijk :P O-) ....en zakgeld :) . Soms gewoon mn ouders heel lief aankijken :P ;) .
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

101st Michiel schreef:Zo daarom hebben jullie zulke mooie verzamelingen ;). Ik verdien de kost met een krantenwijk :P O-) ....en zakgeld :) . Soms gewoon mn ouders heel lief aankijken :P ;) .
Ja maar zo zijn wij ook begonnen! Heb 3 jaar lang kranten gelopen en later erbij nog een baantje in een tomatenkweker. :)
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Nico Roelofs schreef:
101st Michiel schreef:Zo daarom hebben jullie zulke mooie verzamelingen ;). Ik verdien de kost met een krantenwijk :P O-) ....en zakgeld :) . Soms gewoon mn ouders heel lief aankijken :P ;) .
Ja maar zo zijn wij ook begonnen! Heb 3 jaar lang kranten gelopen en later erbij nog een baantje in een tomatenkweker. :)
God zij dank! Er is nog hoop! :) :) :P
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik werk niet... moet het alleen van zakgeld hebben :lol: Maar ik ga binnenkort wel werken :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Vakken vullen...
Morgen weer van 9 tot 4 's middags. Op n zaterdag... :?

Maar op het moment gaat er niets naar het verzamelen toe. Ik koop wat, als ik wat leuks zie voor een mooie prijs.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Scholier, laatste jaar, volgende week exames. En ik ben een vakkenvuller.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik werk in 3 ploegen als procesoperator, en studeer geschiedenis ernaast aan de universiteit van Utrecht. Ik betaal netjes mijn rekeningen en in plaats van naar de kroeg te gaan verbras ik mijn geld aan militaria :P Veel succes met het vinden van een baan, ook ik ben een tijdje werkloos geweest, en de WW is inderdaad geen vetpot!
Laatst gewijzigd door Peter op 20 mei 2005, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Ik zit in men voorlaatste jaar middelbare school.
Na het middelbaar onderwijs wil ik nog 4 jaar verder studeren meer bepaald moderne geschiedenis.
Het intereseerd me (niet alleen WOII) en ik zou er graag men beroep van maken.
Voorlopig zijn er alleen inkomsten door maandelijks zakgeld , klusjes opknappen bij grootouders (kleine bedragen) , spulletjes verkopen en er iets anders van kopen (waarom ik verzamelen zo leuk vind :!: ) en in Juli werk ik een maand lang bij een inpak bedrijf van diepvriesmaaltijden :). Wat me een aardige som geld opbrengt en weer een half jaar verder kan.

Shifty
Plaats reactie